Válasz #967. hozzászólásra Motorba valamilyen turbódizelt ami van, én 15-40es molossal járok az összes többi részébe 80-90 hajtómű olaj.Ha részletesebben érdekel van egy könyvem megnézhetem de ami abba le van írva azokat már nem forgalmazzák.
Segítséget kérnék. Milyen olajak kellenek a 150-es be,motor,váltó,hidak,gardán lehajtás,kerékagy,ha lehet pontos megnevezés, mennyi üzemóránként kell cserélni? Előre is köszönöm a segítséget.
Válasz #962. hozzászólásra ok látom az enyém nem igy néz ki, a rugó előfeszítés nélkül szinte ellenállás nélkül lehetett kapcsolni a 2-est azótta már szántottam vele vagy 15 hektárt meg kombiztam vagy 70-et baj nélkül.
Nem tom hogy a kabin levétele nélkül előrre tudod e tolni a váltót motorral együtt kb 30 cm rel,mert igy a hátsó gumibak tartóját levéve hozzáférni a fogaskerékhez,persze a hütőt le kell venni a motor elől . Ugrj le holnap idehaza leszek csörgess rám!!!
Nem csak az lehet a hibája amit te írsz, a kidobálás mástól is lehet!!! Nézd meg amit feltett a golléga azt a fogaskereket a képen, van rajta mit látni remélem te is látod!!
Válasz #954. hozzászólásra Annyit csináltam vele hogy a reteszelőjét beállítottam és beraktam néhány alátétet a rugó alá hogy feszesebb legyen. Ha a reteszelője jól be van állítva akkor csak úgy tudja kidobni a sebességet ha eltörik vagy elhajlik villa.Flasnival szedted szét a gépet vagy valami homlokrakodós géppel?
Igen azt hittem bonyolultabb szerkezet ,de most azt modom nem nagy durranás,müködés közben semmi gond nem volt vele csak miután levettem a fedelet ,észrevettem hogy hiányzik 1-2 lamella ezért kaptam szét a hidro váltótigy kiderült hogy a központi tengelyből kiesett a rögritő csavarigy a hosszirányú játék miatt megette a tömitőgyürüket ill a bordáshüvelyt.De ezektől függetlenül kifogástalanul müködött
Válasz #956. hozzászólásra
Az ország keleti szélén 2-3 cimet is tudok de Baján ill Bpesten is foglalkoznak alkatrész eladással ,de azt tapasztalom hogy egyre drágábbak hozzá a cuccok, egy ismerősöm a határszélről azt tanácsolta,nagyon megérné,kintről behozni akármit hozzá.
Válasz #954. hozzászólásra
Már én ilyet csináltam és láttam, nekem is dobálta ki a 2 sebességből. Én csináltattam hozzá új fogaskereket, de hosszabb bordával ami neked le van már kopva a sok váltástól. Még a kapcsoló villa is meg volt kopva azért is dobálta ki nekem.
Heló rsándor megcsináltad már a váltót? Én most turtam szét a nagyerőst a 2 sebesség kerekét is cserélem ,igaz nekem még nem dobálta ki pedig a kerék láttán nehéz elképzelni
Üdv.Érdeklődnék,hogy nyerges pótkocsit tud-e huzni hivatalosan,mert kint ukránban láttam ilyen szerelvényt?Speciális nyereg kell e rá?Köszi a válaszokat.
Cserélt már valaki hirováltos t 150-es traktorba mechanikus 2. fokozatot? Mennyire kell szétszedni a váltót Mert szántás közbek kidobálja a 2-est.eddig csak akkor dobálta ki ha s nyomatélválto 1-ben volt de most már 2/2 ben is kitokja magát.
Válasz #923. hozzászólásra
A 4 Ha-ra vegyél egy 50-es mtz-t vagy egy 5611-es zetort ezt még a T-150-esnél is olcsóbban megkapod és valami jó két fejes váltvaforgató ekével két nap kényelmesen felszántasz fele annyi üzemanyagból mint a 150-essel mert a 150-esnek nagy terület kell hogy érvényesülni tudjon , sokszöges kertben nem ér semmit .
vegyél inkább egy mtz-82 töt 3as sima ekével azzal lefogy egy nap alatt ha jól mész vele de anyira nem is kell hajtanod nekem 550e van és azzal is elsőkerék hajtás nélül felszántok 4-5 hekit naponta!
a t 150 a hosszu egyeneseket szereti
ugyanis a kormány az egyik gyenge pontja-főleg ha lóg a dereka meg kopottak a szivattyuk is.Át lehet orbitosra szerelni de ha normálisan meg akaná az ember csinálni akkor nem lenne egy olcsó dolog.
Válasz #931. hozzászólásra
A 165Le és az ára miatt néztük ki ezt,a 6m-es hosszúság persze nem túl nagy előny.
1114-es Fergusonunk diffiháza ketté roppant,sajnos nem nagyon tudják a szerelését elvállalni lehet hogy le kell cserélni.
Persze ez nem végleges hogy ez mellet döntünk,csak érdeklődtem a gépezetről.
Válasz #927. hozzászólásra
2 villanyoszlop, kerítés, fészer, csücskök úgyhogy sok akadály van és nem nagyon vállalják, így is marad el terület amit kézzel kell felásni.
Válasz #924. hozzászólásra Én kötött talajon szántok 4x40-es függesztett ekével 25-35cm mélységben/gyári motoros/ szerintem tőkéletesen lehet vele szántani,a gyári ekéje 5x35-ös függesztett, de 50cm mélyen ezzel a fogásszélességgel nem hiszem hogy birna menni kötött talajon.
Válasz #923. hozzászólásra
nehéz normális állapotút venni,
szerintem lehetőleg rába motorosat lenne érdemes keresni.
Ja és ezekhez mindenképpen
félig függesztett eke kell,homokba elkinlódik a függesztettel is de nehezebb talajon nem jó a függesztett utána.
Válasz #922. hozzászólásra
Vissza olvastam a fórum eddigi hozzászólásait, jót is rosszat is írnak róla,de azt egy jó páran írták hogy az indítása elég körülményes meg a hátsó diffivel is gondok vannak.
Nekünk csak szántásra kellene, 1 évben 1-szer 4ha-os területnyit kellene felszántani.
mink is most szántunk vontatott 4 rabe-werk ekét 40centin a motor bírja 2/2 fokozatban túbós rába motoral csak nekünk is rosz a gumi rajta használtan 60000-ért hoztunk rá azért ilyen drága mert nem egy szokványos méret
Üdv.
Kinéztünk egy T150-es (30 éves) gépet,érdeklődnek hogy kaphatok-e még hozzá alkatrészek?, illetve rá való gumik ugyanis a hátsó kettő nagyon trapául néz ki.
4.es ekét 40-50cm mélyen nehéz talajban mennyire bírná?
2219 hozzászólás
Válasz #968. hozzászólásra
Tévedés,a váltóba is 15w-40-es motorolaj kell!
Válasz #967. hozzászólásra Motorba valamilyen turbódizelt ami van, én 15-40es molossal járok az összes többi részébe 80-90 hajtómű olaj.Ha részletesebben érdekel van egy könyvem megnézhetem de ami abba le van írva azokat már nem forgalmazzák.
Segítséget kérnék. Milyen olajak kellenek a 150-es be,motor,váltó,hidak,gardán lehajtás,kerékagy,ha lehet pontos megnevezés, mennyi üzemóránként kell cserélni? Előre is köszönöm a segítséget.
Válasz #964. hozzászólásra Elkéstem az olvasással találkozón voltam Fehérgyarmaton.Ha még jövö vasárnap is szét lesz szedve lehet elnézek.
Válasz #962. hozzászólásra ok látom az enyém nem igy néz ki, a rugó előfeszítés nélkül szinte ellenállás nélkül lehetett kapcsolni a 2-est azótta már szántottam vele vagy 15 hektárt meg kombiztam vagy 70-et baj nélkül.
Válasz #961. hozzászólásra
Nem tom hogy a kabin levétele nélkül előrre tudod e tolni a váltót motorral együtt kb 30 cm rel,mert igy a hátsó gumibak tartóját levéve hozzáférni a fogaskerékhez,persze a hütőt le kell venni a motor elől . Ugrj le holnap idehaza leszek csörgess rám!!!
Válasz #961. hozzászólásra
Van weimar is a portán! lamellám nekem is volt ill van csak kettőt kellett cserélni
Válasz #961. hozzászólásra


Nem csak az lehet a hibája amit te írsz, a kidobálás mástól is lehet!!! Nézd meg amit feltett a golléga azt a fogaskereket a képen, van rajta mit látni remélem te is látod!!
Válasz #954. hozzászólásra Annyit csináltam vele hogy a reteszelőjét beállítottam és beraktam néhány alátétet a rugó alá hogy feszesebb legyen. Ha a reteszelője jól be van állítva akkor csak úgy tudja kidobni a sebességet ha eltörik vagy elhajlik villa.Flasnival szedted szét a gépet vagy valami homlokrakodós géppel?
új lamellám van hozzá eladó
Válasz #958. hozzászólásra


Igen azt hittem bonyolultabb szerkezet ,de most azt modom nem nagy durranás,müködés közben semmi gond nem volt vele csak miután levettem a fedelet ,észrevettem hogy hiányzik 1-2 lamella ezért kaptam szét a hidro váltótigy kiderült hogy a központi tengelyből kiesett a rögritő csavarigy a hosszirányú játék miatt megette a tömitőgyürüket ill a bordáshüvelyt.De ezektől függetlenül kifogástalanul müködött
Válasz #957. hozzászólásra
hidrováltót is ti magatok javítjátok?
Válasz #956. hozzászólásra
Az ország keleti szélén 2-3 cimet is tudok de Baján ill Bpesten is foglalkoznak alkatrész eladással ,de azt tapasztalom hogy egyre drágábbak hozzá a cuccok, egy ismerősöm a határszélről azt tanácsolta,nagyon megérné,kintről behozni akármit hozzá.
Válasz #954. hozzászólásra
hol lehet ezekhez még leginkább alkatrészt venni?
Válasz #954. hozzászólásra
Már én ilyet csináltam és láttam, nekem is dobálta ki a 2 sebességből. Én csináltattam hozzá új fogaskereket, de hosszabb bordával ami neked le van már kopva a sok váltástól. Még a kapcsoló villa is meg volt kopva azért is dobálta ki nekem.
Válasz #943. hozzászólásra

rsándor megcsináltad már a váltót? Én most turtam szét a nagyerőst a 2 sebesség kerekét is cserélem ,igaz nekem még nem dobálta ki pedig a kerék láttán nehéz elképzelni
Heló
Ha tud valaki katonai T-150-est és megosztaná velem előre is köszönöm.
van ilyen gép valahol az országban vagy csak simán t-150-es katonai
Katonai T-150 árokásóval.:)
Válasz #949. hozzászólásra
T-150 K a buborékkal a tetején (klíma).:)
Moderálta: (575) 2011-04-18 18:42:37
Köszönöm a segítséget megtaláltam.
Ehune: http://www.agrarkereso.hu/hirdet/megmutat.php?hird=24886&keresendo=&hkategoria=11&lang=hu&limit_ablak=3&kereses=
Válasz #945. hozzászólásra Van egy pótkocsi a hirdetések között T-150-hez való nyerges felfogatású az agrárkereső.hu-n láttam nézz utána.
Üdv.Érdeklődnék,hogy nyerges pótkocsit tud-e huzni hivatalosan,mert kint ukránban láttam ilyen szerelvényt?Speciális nyereg kell e rá?Köszi a válaszokat.
Cserélt már valaki hirováltos t 150-es traktorba mechanikus 2. fokozatot? Mennyire kell szétszedni a váltót Mert szántás közbek kidobálja a 2-est.eddig csak akkor dobálta ki ha s nyomatélválto 1-ben volt de most már 2/2 ben is kitokja magát.
Válasz #923. hozzászólásra
A 4 Ha-ra vegyél egy 50-es mtz-t vagy egy 5611-es zetort ezt még a T-150-esnél is olcsóbban megkapod és valami jó két fejes váltvaforgató ekével két nap kényelmesen felszántasz fele annyi üzemanyagból mint a 150-essel mert a 150-esnek nagy terület kell hogy érvényesülni tudjon , sokszöges kertben nem ér semmit .
Köszi a válaszokat!
a fogyasztása az nekem is 30l/HA körül mozog
Válasz #937. hozzászólásra 30 liter/HA átlag 25-30 cm mélyen. Az mtz-vel az ilyen földeket kb 16 cm mélyen tudtam szántani 3. fokozatban!
Válasz #936. hozzászólásra

Ahhoz nem elég egy tank gázolaj az MTZ-nél, vagy igen?
A fogyasztása milyen értékek között mozog?
vegyél inkább egy mtz-82 töt 3as sima ekével azzal lefogy egy nap alatt ha jól mész vele de anyira nem is kell hajtanod nekem 550e van és azzal is elsőkerék hajtás nélül felszántok 4-5 hekit naponta!












Válasz #923. hozzászólásra
ekkora területre inkább egy mtz vagy egy zetor nem négy hanem 2 fejjel az is lemegy 40 re és max 2 nap alatt készen is van a szántás
Válasz #932. hozzászólásra



az azért még mindig talány számomra így pár 1000 anyatalajon eltöltött nap után is h.
miért vesz vlk. ilyen rittttttttttka traktorokat????????
Válasz #930. hozzászólásra

a t 150 a hosszu egyeneseket szereti
ugyanis a kormány az egyik gyenge pontja-főleg ha lóg a dereka meg kopottak a szivattyuk is.Át lehet orbitosra szerelni de ha normálisan meg akaná az ember csinálni akkor nem lenne egy olcsó dolog.
Válasz #931. hozzászólásra
A 165Le és az ára miatt néztük ki ezt,a 6m-es hosszúság persze nem túl nagy előny.
1114-es Fergusonunk diffiháza ketté roppant,sajnos nem nagyon tudják a szerelését elvállalni lehet hogy le kell cserélni.
Persze ez nem végleges hogy ez mellet döntünk,csak érdeklődtem a gépezetről.
Válasz #929. hozzászólásra
Üdv!Ha ilyen,és ekkora a földetek biztos,hogy a T-150-es jó választás?
Válasz #928. hozzászólásra
tavasszal jobban lemegy a talajvíz
Válasz #927. hozzászólásra
2 villanyoszlop, kerítés, fészer, csücskök úgyhogy sok akadály van és nem nagyon vállalják, így is marad el terület amit kézzel kell felásni.
Válasz #923. hozzászólásra
1x 1évben 4ha 50re
de azt meg minek?????
Válasz #923. hozzászólásra

szántasd fel mással bérmunkában,vagy bérelj 1 trakit a MANAX-tól..........
Válasz #925. hozzászólásra
Ez az eke lenne rákötve
Válasz #924. hozzászólásra Én kötött talajon szántok 4x40-es függesztett ekével 25-35cm mélységben/gyári motoros/ szerintem tőkéletesen lehet vele szántani,a gyári ekéje 5x35-ös függesztett, de 50cm mélyen ezzel a fogásszélességgel nem hiszem hogy birna menni kötött talajon.
Válasz #923. hozzászólásra
nehéz normális állapotút venni,
szerintem lehetőleg rába motorosat lenne érdemes keresni.
Ja és ezekhez mindenképpen
félig függesztett eke kell,homokba elkinlódik a függesztettel is de nehezebb talajon nem jó a függesztett utána.
Válasz #922. hozzászólásra
Vissza olvastam a fórum eddigi hozzászólásait, jót is rosszat is írnak róla,de azt egy jó páran írták hogy az indítása elég körülményes meg a hátsó diffivel is gondok vannak.
Nekünk csak szántásra kellene, 1 évben 1-szer 4ha-os területnyit kellene felszántani.
mink is most szántunk vontatott 4 rabe-werk ekét 40centin a motor bírja 2/2 fokozatban túbós rába motoral csak nekünk is rosz a gumi rajta használtan 60000-ért hoztunk rá azért ilyen drága mert nem egy szokványos méret
Üdv.

Kinéztünk egy T150-es (30 éves) gépet,érdeklődnek hogy kaphatok-e még hozzá alkatrészek?, illetve rá való gumik ugyanis a hátsó kettő nagyon trapául néz ki.
4.es ekét 40-50cm mélyen nehéz talajban mennyire bírná?
Meg adom a számom én javítom az eféle szörnyeket 20 3 924 573