Válasz mtz1221 #6997. hozzászólásáraHa kiugrott, akkor egy belső gyűrű csak egy teljes(vagy fél?) fordulat után engedi visszaugrani...addig szabadon fordul kézzel...nem ropog... Ha egyenesen mész, 100%-ban zár...
Válasz csoppika #6998. hozzászólásáraA jobb féltengő szimering eregette az olajat a hosszú olajmentes részbe a diffiházból...Lehet annak is volt köze a kopáshoz. Persze a még egy szimering végett kintről nem látszott semmi...
Válasz mtz1221 #6997. hozzászólásáraA köröm fala az enyémen már derékszögben volt...az már kopott....
https://www.youtube.com/watch?v=KQ1yMBR7w4Q&app=desktop
No megjött az automata difi cucc... Igaz nem a Crystalba való...de talán bírni fogja... A bronz gyűrű gyárilag 15mm szélességben támasztott kanyarodáskor, az újon ez csak kb 6mm... Turbó úr! A tiedbe is ez a keskeny fajta van... Elértem a szerelődet telón. Azért kösz az infót... Amúgy ez az egy fajta automata difi kapható, és pl a 7340 Majorba való eredetileg...
Érdekelne hogy mi a véleményetek az új Zetorokról? Elsősorban Proxima Power érdekelne hogy van e valakinek valami tapaztalata egy ilyen géppel.Mennyire megbízhatóak a Zetorok manapság? Ár érték arányban hol állnak,stb. Szóval minden vélemény érdekelne.MTZ 82 est kellene lecserélni.
Illetve ebben az árkategóriában (12 millió körül) milyen egyéb lehetőségek vannak amiket inkább érdemesebb lenne megfontolni?
Válasz Filler #6991. hozzászólásáraAz a TRA kód. A gumi felhasználási területét jelenti... Persze erre konkrétan nem találtam semmit, csak földmunka, gréder, szkréper láda stb gumikra utaló kódot... Szerintem ez mezőgazdasági felhasználásnak megfelelő folyamatosan bordázott gumit jelöl...
Válasz Filler #6991. hozzászólásáraÉn körbe kérdeztem a gumisokat és ott nem 5000 dobták meg + szerelési díj, inkább megrendeltem a sinaoptnél ott volt a legolcsóbb ugyan ez a gumi
Válasz csoppika #6989. hozzászólásáraAkkor most már biztos hogy diagonál. Az zavar hogy van rajta egy R-1 felirat is, de neten a BKT oldalán szerintem azt jelentheti hogy első kerékre valósi rear tyre.
Myrrdin az interneten rendeltem, kb 5000 feldobták volna darabját, ha nem tudják megcsinálni azonnal akkor 2-szer kell menni ami ugye plusz költség. 25km-re van a legközelebbi gumis. Azért 10 rugót másra is el lehet költeni. Amúgy 1-1,5 óra és fent van a helyén az új.
Válasz VTR-es #6945. hozzászólásáraKíváncsi lettem volna, hogy ezt az első híd hibát hogyan diagnosztizálod a próbán?
Vagy ha nálad valaki a muszkát akarná megvenni...szó nélkül hagynád , hogy nekitámassza az orrát egy nagy nyárfának??? Oszt ott nyektesse???
Válasz Turbo Gyuszi #6968. hozzászólásáraEz végül is egy EATON automata diffizáras "bolygó"...van róla videó fent...
Elvileg ugyanez van a kisebb zetrókba is... pl 7745...cikkszámos keresés után ez a gyanú...
Válasz Filler #6969. hozzászólásáraHavernak bevált a 106-os forterra (gömbölyű)... 2 v 3 éve vette 6mill. +700-1mill között költött rá... Valami Nyomatékdob csere volt(ez a nem jól diagnosztizált plusz...nem kellett volna), meg powernál tengely meg egyéb oda valók...(ez lett volna 700)
Azóta hibamentes...3500órával vette...40ha-on vezérgép...
Ha már itt tartunk. Esetleg valakinek véleménye a Zetor 10540 10641 11641 gépekről? Esetleg még ezekben gondolkodom, mert megfizethető áron szaladoznak, ha van. Jó lenne ha klímás lenne 40 váltóval Bosch hidraulikával 2 üléssel. A többi már csak hab a tortán amit szeretnék, de azt magam is meg tudnám rá szerezni csinálni.
Az ígért képek az össze szerelt difiről. Mikor össze nyomtuk, hogy csavarozni lehessen akkor hosszú csavarral tartottuk össze húzatva. Sajna a difi hídba szerelése sikertelen volt, mert a hézagoláshoz szükséges vékony lemezből keveset vettem. Így folyt köv jövőhéten.
Nekünk is 31 ha szántóra van a 16245. Akkor mi is csak pocsékoltunk?
Nem tudom nagyon új MTZ-ben nem ültem csak 82-952.3 892.2-ben de mind egytől egyig kényelmetlen volt. Zetorban eddig sosem csalódtam. Nem mondom, hogy nem kell javítani, de ha megcsinálom nem 100 üzemóra után jelentkezik olajfolyás esetleg valamilyen zaj ott ahol szereltük. Ezek a crystalok meg legalább nem rázzák ki a belemet ha dolgozni kell benne. Esetleg amiben gondolkodom még az a Fiat masinák bár én csak a 110-90-ben gondolkodom segéd gépnek, de csak azért mert abban 2 ember elfér. Ha a crystalban is el lehetne férni akkor 10245 nézegetném.
Válasz lorant90 #6965. hozzászólásáraHolnap reggel megyek megnézni. A körmös részek egyik darabján látszik kopás... Rugóról csak a boltban tudok nyilatkozni, ha tudnak mutatni egy újat...
Meg lesz kérdezve a Biro meg az Agrocenter is... Mivel szét lett szedve csapágyat újat rakatok bele...
Válasz csoppika #6963. hozzászólásáraNem is fogok,az én lelkemen ne száradjon a keze vagy fütyköse.Amúgy két dolog van ha kevés földre nagy traki kell,egyik ha multinál dolgozol másik ha a nők elveszik az idődet.Majdnem eltaláltam
Válasz mtz1221 #6960. hozzászólásáraArra a 1025-re gondolsz, amit szlovén "kisgazdáktól" hordanak be??? Vettek itt 892-est tip top állapotút 2.8-ért... Váltó széthúz...szemtanúk szerint kb 10000órás... Ki ad el makulátlan gépet? Nem sokan... Aki kisgazda és maga hajtja, az általában nem cserélgeti 2000 órásan, aki meg alkalmazottal használ(tat)ja...no ott lehet gond...
Amúgy meg javaslom, menj el télen holtidőben tanulmány útra dolgozni egy multihoz...aztán kiderül, mihez mennyi kedved van meló után...
A zetor azért komolyabb, mint az mtz...csakhát meglátszik rajta a kor...
Haver 820-asán is már fix a malac, mert minden komolyabb szántási nap után lamella csere következett...
Válasz lorant90 #6952. hozzászólásáraSzét lett szedve a cucc. Valamennyi kopás látszik a körmökön... A rugót kézzel össze lehet nyomni... Holnap remélem tudnak a boltba mutatni hozzá valamit...
Válasz VTR-es #6959. hozzászólásáraNem ismered addig ne ítélkezz,két váltásban dolgozik hogy a 3-rom feleségét eltartsa.Mikor összejön nekik hogy egyikkel sem lehet semmit csinálni,na akkor bír csak traktorozni.Amúgy ő is bánja már hogy nem 1025-öst vett,csak ebben a fórumban nem meri bevallani.
11704 hozzászólás
Válasz Claaastra #7004. hozzászólásáraÉs meddig bírták a "TSz" körülményeket?
Válasz csoppika #7003. hozzászólásáraTsz-ben Rábákba szereltünk hasonlókat
Válasz mtz1221 #6997. hozzászólásáraAsszem csak első tengelyhez ajánlják, de kipróbálnám a mezítlábas muszkán is...
Válasz csoppika #7001. hozzászólásáraMeg szerintem ha tud egyik fele rugni, akkor bizonyos szögig kanyarban is...
Válasz mtz1221 #6997. hozzászólásáraHa kiugrott, akkor egy belső gyűrű csak egy teljes(vagy fél?) fordulat után engedi visszaugrani...addig szabadon fordul kézzel...nem ropog... Ha egyenesen mész, 100%-ban zár...
Válasz csoppika #6998. hozzászólásáraA jobb féltengő szimering eregette az olajat a hosszú olajmentes részbe a diffiházból...Lehet annak is volt köze a kopáshoz. Persze a még egy szimering végett kintről nem látszott semmi...
Válasz mtz1221 #6997. hozzászólásáraEaton No-spin automatic differential lock...
Válasz mtz1221 #6997. hozzászólásáraA köröm fala az enyémen már derékszögben volt...az már kopott....
https://www.youtube.com/watch?v=KQ1yMBR7w4Q&app=desktop
Válasz csoppika #6996. hozzászólásáraÉs ez hogy működik ?Ha nagy a fogás(forgás)különbség akkor átracsnizik ?
No megjött az automata difi cucc... Igaz nem a Crystalba való...de talán bírni fogja... A bronz gyűrű gyárilag 15mm szélességben támasztott kanyarodáskor, az újon ez csak kb 6mm... Turbó úr! A tiedbe is ez a keskeny fajta van... Elértem a szerelődet telón. Azért kösz az infót... Amúgy ez az egy fajta automata difi kapható, és pl a 7340 Majorba való eredetileg...

Érdekelne hogy mi a véleményetek az új Zetorokról? Elsősorban Proxima Power érdekelne hogy van e valakinek valami tapaztalata egy ilyen géppel.Mennyire megbízhatóak a Zetorok manapság? Ár érték arányban hol állnak,stb. Szóval minden vélemény érdekelne.MTZ 82 est kellene lecserélni.
Illetve ebben az árkategóriában (12 millió körül) milyen egyéb lehetőségek vannak amiket inkább érdemesebb lenne megfontolni?
Válasz Filler #6991. hozzászólásáraAz a TRA kód. A gumi felhasználási területét jelenti... Persze erre konkrétan nem találtam semmit, csak földmunka, gréder, szkréper láda stb gumikra utaló kódot... Szerintem ez mezőgazdasági felhasználásnak megfelelő folyamatosan bordázott gumit jelöl...
Válasz Myrrdin #6992. hozzászólásáraNálunk ilyen nagyságút ennyiért rakják fel. Én Kaposflextől rendeltem.
Válasz Filler #6991. hozzászólásáraÉn körbe kérdeztem a gumisokat
és ott nem 5000 dobták meg
+ szerelési díj, inkább megrendeltem a sinaoptnél ott volt a legolcsóbb ugyan ez a gumi
Válasz csoppika #6989. hozzászólásáraAkkor most már biztos hogy diagonál. Az zavar hogy van rajta egy R-1 felirat is, de neten a BKT oldalán szerintem azt jelentheti hogy első kerékre valósi rear tyre.
Myrrdin az interneten rendeltem, kb 5000 feldobták volna darabját, ha nem tudják megcsinálni azonnal akkor 2-szer kell menni ami ugye plusz költség. 25km-re van a legközelebbi gumis. Azért 10 rugót másra is el lehet költeni. Amúgy 1-1,5 óra és fent van a helyén az új.
Válasz Filler #6988. hozzászólásáraEz mán beszéd

.
?
A gumisnál vetted vagy úgy rendelted a zinterneten
sokat megtakarítottál vele hogy magad csináltad, nem?
Válasz Filler #6988. hozzászólásáraHa a két szám között kötőjel és nem "R", akkor diagonál...
Válasz Myrrdin #6987. hozzászólásáraKértem segítséget, a kalapácstól és a méteres stangától, ja meg persze fatertől.
Igen szerintem diagonál.
Válasz Filler #6985. hozzászólására
Te gumiztad át vagy kértél segítséget?
Válasz Filler #6985. hozzászólásáraDiagonál?
Válasz Myrrdin #6981. hozzászólásáraIgen BKT TR-135. Ez volt rajta. Rosszat még nem hallottam róla, majd kiderül milyen.
Válasz Myrrdin #6978. hozzászólásáraJa... legalább látod, hogy hajt az eleje
Válasz Myrrdin #6981. hozzászólásáraBkt...kicsit olvasható a logó...
Válasz Myrrdin #6981. hozzászólásáraannak látszik
Válasz Filler #6977. hozzászólásáraMilyen gumi? esetleg BKT?
Válasz Filler #6977. hozzászólásáraAz enyém is ilyen volt, csak öreganyámmal egy idős
Válasz Myrrdin #6978. hozzászólásáraEladó. :)
Válasz Filler #6977. hozzászólásáraMifelénk még biztos nyúzták volna
.
Megérett már a cserére szerintem. :)


Válasz VTR-es #6974. hozzászólásáraNem utálom a muszkát...
Válasz csoppika #6972. hozzászólásáracsakj azt jelenti hogy mind két oldlát kicserélem . Lényegében teljes első felújítás van
Válasz csoppika #6973. hozzászólásáraSehogy. Nem basztatni akartalak nyugi, csak azt látom hogy a nagy muszka utálatodba elhamarkodott döntést hoztál.
Válasz VTR-es #6945. hozzászólásáraKíváncsi lettem volna, hogy ezt az első híd hibát hogyan diagnosztizálod a próbán?

Vagy ha nálad valaki a muszkát akarná megvenni...szó nélkül hagynád , hogy nekitámassza az orrát egy nagy nyárfának??? Oszt ott nyektesse???
Válasz Hús Futár #6944. hozzászólásáraMit jelent a másik fele?
Válasz Turbo Gyuszi #6968. hozzászólásáraEz végül is egy EATON automata diffizáras "bolygó"...van róla videó fent...
Elvileg ugyanez van a kisebb zetrókba is... pl 7745...cikkszámos keresés után ez a gyanú...
Válasz Filler #6969. hozzászólásáraHavernak bevált a 106-os forterra (gömbölyű)... 2 v 3 éve vette 6mill. +700-1mill között költött rá... Valami Nyomatékdob csere volt(ez a nem jól diagnosztizált plusz...nem kellett volna), meg powernál tengely meg egyéb oda valók...(ez lett volna 700)
Azóta hibamentes...3500órával vette...40ha-on vezérgép...
Ha már itt tartunk. Esetleg valakinek véleménye a Zetor 10540 10641 11641 gépekről? Esetleg még ezekben gondolkodom, mert megfizethető áron szaladoznak, ha van. Jó lenne ha klímás lenne 40 váltóval Bosch hidraulikával 2 üléssel. A többi már csak hab a tortán amit szeretnék, de azt magam is meg tudnám rá szerezni csinálni.
Válasz csoppika #6966. hozzászólásáraSzia!


Az ígért képek az össze szerelt difiről. Mikor össze nyomtuk, hogy csavarozni lehessen akkor hosszú csavarral tartottuk össze húzatva. Sajna a difi hídba szerelése sikertelen volt, mert a hézagoláshoz szükséges vékony lemezből keveset vettem. Így folyt köv jövőhéten.
Nekünk is 31 ha szántóra van a 16245. Akkor mi is csak pocsékoltunk?
Nem tudom nagyon új MTZ-ben nem ültem csak 82-952.3 892.2-ben de mind egytől egyig kényelmetlen volt. Zetorban eddig sosem csalódtam. Nem mondom, hogy nem kell javítani, de ha megcsinálom nem 100 üzemóra után jelentkezik olajfolyás esetleg valamilyen zaj ott ahol szereltük. Ezek a crystalok meg legalább nem rázzák ki a belemet ha dolgozni kell benne. Esetleg amiben gondolkodom még az a Fiat masinák bár én csak a 110-90-ben gondolkodom segéd gépnek, de csak azért mert abban 2 ember elfér. Ha a crystalban is el lehetne férni akkor 10245 nézegetném.
Válasz lorant90 #6965. hozzászólásáraHolnap reggel megyek megnézni. A körmös részek egyik darabján látszik kopás... Rugóról csak a boltban tudok nyilatkozni, ha tudnak mutatni egy újat...
Meg lesz kérdezve a Biro meg az Agrocenter is... Mivel szét lett szedve csapágyat újat rakatok bele...
Válasz csoppika #6961. hozzászólásáraRemelhetoleg csak a rugofaradsag van akkor csapagyak is rendben ? Maga a diferencial okes?
Válasz csoppika #6963. hozzászólásáraNem is fogok,az én lelkemen ne száradjon a keze vagy fütyköse.Amúgy két dolog van ha kevés földre nagy traki kell,egyik ha multinál dolgozol másik ha a nők elveszik az idődet.Majdnem eltaláltam



Válasz mtz1221 #6960. hozzászólásáraJa amúgy a Szeminek néztél már csőtörőt???
Válasz mtz1221 #6960. hozzászólásáraArra a 1025-re gondolsz, amit szlovén "kisgazdáktól" hordanak be??? Vettek itt 892-est tip top állapotút 2.8-ért... Váltó széthúz...szemtanúk szerint kb 10000órás... Ki ad el makulátlan gépet? Nem sokan... Aki kisgazda és maga hajtja, az általában nem cserélgeti 2000 órásan, aki meg alkalmazottal használ(tat)ja...no ott lehet gond...




Amúgy meg javaslom, menj el télen holtidőben tanulmány útra dolgozni egy multihoz...aztán kiderül, mihez mennyi kedved van meló után...
A zetor azért komolyabb, mint az mtz...csakhát meglátszik rajta a kor...
Haver 820-asán is már fix a malac, mert minden komolyabb szántási nap után lamella csere következett...
Válasz lorant90 #6952. hozzászólásáraSzét lett szedve a cucc. Valamennyi kopás látszik a körmökön... A rugót kézzel össze lehet nyomni... Holnap remélem tudnak a boltba mutatni hozzá valamit...
Válasz VTR-es #6959. hozzászólásáraNem ismered addig ne ítélkezz,két váltásban dolgozik hogy a 3-rom feleségét eltartsa.Mikor összejön nekik hogy egyikkel sem lehet semmit csinálni,na akkor bír csak traktorozni.
Amúgy ő is bánja már hogy nem 1025-öst vett,csak ebben a fórumban nem meri bevallani.
Válasz csoppika #6953. hozzászólásáraDe,, 25ha-ra minek ekkora gépesítés?Vagy bővíteni akarsz? Azt egy 4 hengeres összkerekes traktor 150-200üó alatt kényelmesen megcsinálja évente.
Válasz lorant90 #6955. hozzászólásáraRugó und nyomaték különbség vezérelt automata... Majd Turbo Gyuszi kifejti...ha benéz...
Válasz lorant90 #6955. hozzászólásáraNe mondj ilyet...
Ebben csak rugó van meg pár körmös gyűrű...
Válasz VTR-es #6949. hozzászólásáraMert akárhogy nézzük MTZ helyett ebben az árkategóriában nem nagyon van más, ráadásul ami többet is húz nála.
Amúgy ahogy visszaolvastam tótiában is már a múlté lesznek ezek, gondolom szabadulnának már tőlük, és a hazai neppereknél szerintem estek az árak.
Meg szarba is lehet nyúlni, de magyar viszonyban az MTZ is ugyanez. Drága pénzért sokszor egy lom....