Hirdetés
Fórum
- Agrártámogatások kifizetése új
- Körbálázót, de milyet? új
- Vetőgépek új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
- Szója termesztése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Agrárpolitika új
- Vadkártérítés új
Cikkajánló
Tudja-e támogatni az informatika az energia-megtakarítást? Naná! +VIDEÓ
Rendkívül fontos terület az energetika.
Hirdetés
176 hozzászólás
Válasz Mézga #175. hozzászólására
De azt is gyalog
Nem gyalog énnis tudok
Válasz szanberg #167. hozzászólására
futok! érted?
Válasz Gumóka #168. hozzászólására
köszi
Válasz jamo #166. hozzászólására
köszi
Válasz csoppika #169. hozzászólására
Nem.
Ezek szerint én is csavargó vagyok
Válasz csoppika #169. hozzászólására
úgy lövi meg, hogy ne kelljen gyalogolni utána.
Vagy mint a régi nagy vezéreknek láncon van, be van állítva a puska, csak a ravaszt kell meghúzni
Válasz szanberg #167. hozzászólására
Na ezt még nem hallottam, de használni fogom!
Válasz szanberg #167. hozzászólására
Ezek szerint neked. úgy keresik meg a vadat?
Válasz Mézga #159. hozzászólására
Ez igen!
Gratulálok!
Válasz Mézga #159. hozzászólására
Aki 50 métertől többet gyalogol az csavargó!
És bármilyen galádságra képes
Válasz Mézga #159. hozzászólására
Gratula!
Válasz Szabi. #163. hozzászólására
köszi
Én csak mulattatom a társaságot ,énekelek ,házibuli ,szülinap,ballagás ami jön
Válasz Mézga #159. hozzászólására
Minden elismerésem !!!
Válasz Mézga #159. hozzászólására
Maximál riszpekt, biciklivel is döglőfélen lennék sajnos
Válasz colizoli #160. hozzászólására
helyett
Válasz Mézga #159. hozzászólására
Kombájn elött vagy utána?
Mai futás, laza 30 km
Válasz apuci #157. hozzászólására
Biztos jól megakadt
Válasz csoppika #145. hozzászólására
Hüüüüüüüüüü a nádasnál igen jó "horgászni"!!!!!!!!!
Válasz kockaspaplan #153. hozzászólására
No ami a kezében van gyári szöges olyat nem tudok venni sem itthon, sem Szlovákiában!
Sebaj, most jót csináltam elvileg, majd kipróbálom és ha hozza az elvárt sikereket, akkor marad ez, ha nem akkor rendelek északi országból egy pár ilyen gyárit.
(a gumiszereléssel eléggé elidőzött és baxakodott azért a koma, komoly enduró versenyen a versenyző magának szerelheti csak a gumit is, ott percek alatt átdobják hehe)
Válasz máris szomszéd #152. hozzászólására
Nem is mondtam, hogy saját videó...
Azindexre meg a jutyúbról vki...
Válasz K__K #148. hozzászólására
Én nem,de van könnyűbúvár,képzésem +vizsga
Válasz szanberg #143. hozzászólására
Én végig sem néztem, nem érdekel a szögezés, de a srác szerintem ott van a témában, északi országban él tudtommal.
Válasz csoppika #145. hozzászólására
Most lebuktál az index-ről loptad.
Válasz csoppika #145. hozzászólására
Hát nem vót szigyenlős.
Válasz K__K #148. hozzászólására
Csak ha elbacok egy lépést a Duna parton...
Válasz K__K #148. hozzászólására
Gyékényesen volt az utolsó merülésem, több mint 30 éve.
Ezt tolja valaki rajtam kívül:
?
Válasz csoppika #145. hozzászólására
Horgásszunk kicsit...:-)
Válasz *** HM *** #142. hozzászólására
Heccikém én nem engedhettem meg, hogy hobbiból hazárdírozzak, mert mi nem tudnánk dolgozni, most is -11 fok van, hiába volt múltkor nappal is lágy idő a föld fagya nem eresztett ki...
Szóval letoltunk mindent a Cultussal és igen teccik, ma is, ahogy baxakodtam a kis műhelyemben a gumikkal a szülői háznál, műhely mögött van egy földem, kukorica tarló + 420Cultus, kicsit mulcsos de nagyon jól néz ki, sziklákat én már nem akarok kiforgatni, akkor inkább megvárom a tavaszt és besávozok ha ősszel végképpen nem megy, de tavaly is ha ott volt a kombájn nyomában szó szerint rögtön a seggében a kultivátor akkor még elég jó munkája volt, amelyik tarlót egy hét múlva akarta vakarni a paraszt, azzal már nem nagyon kellett mit csinálni...
Válasz kockaspaplan #140. hozzászólására
Olyan nincs itt de régi cimborák vettek belőle többet, azt mondják nagyon fínom, kezes, rezonancia mentes 3 ütemű hehe
Kipróbálnám majd egyszer azért, de már nem agyalok a motorokon nagyon, itt van a 2014-es, az is elég finom a maga kategóriájában nekem bőven megteszi, szeretem a spéci dolgokat ebben a műfajban de arra a kis évenkénti használatra már nincs jelentősége, örülök annak is ha össze verődik a banda és van egy kis sár
Válasz szanberg #139. hozzászólására
Hobbibul szántottam Szasza.
Kukoricaföldek csúcs frankók idén... sziklakert is beért átázott leivakodott 1 hónap alatt egész zsír...
Válasz szanberg #139. hozzászólására
Ja, tublissal kaptam már defektet, bütyök sarka megszakadt, alig bírtam hazavánszorogni hogy a felnit ne tegyem tönkre. Zsír Feri egy félbevágott mousset tesz köré, szerintem az a legtutibb. Nyomást is tudod szabályozni meg defektet sem kapsz
Válasz szanberg #137. hozzászólására
Nem semmi, akkor te egész komolyan csináltad ezt. Én ennyire sosem merültem bele, leginkább talán azért, mert hiányzott a megfelelő társaság. A többség nyáron menne motorozni (ha éppen nem a por és meleg miatt nyígnak), amikor tök élvezhetetlen az erdő. Az enduronak szerintem ősszel, a fagyok előtt és tavasszal, amikor kiengedett a talaj van értelme. Kevesen szeretnek sárban motorozni, pedig akkor lehet megtanulni megülni a vasat.
Ezek az új Husqvarnák szinte már semmiben nem térnek el a KTM-től, egy-két apróság pl műanyag segédvázasak a huskik.
Bergekhez kapni alkatrészt? Úgy járja, hogy a föld alól se kapni hozzájuk, pláne a 2000 elejiekhez.
Új TPI KTM-et nem próbálnál ki? Nekem nagyon izgatja a fantáziám. Vagy felétek van a társaságban?
Válasz kockaspaplan #136. hozzászólására
Tubliss nagyon jó, extrém enduróra a legjobb mert egészen 0,2-3 bar nyomásokon is tudsz vele motorozni, mint egy gumiheveder úgy szolgál, viszont azzal lehet defektet kapni, jó mondjuk raktuk bele a slime-ot azzal jobb volt, de a mousse meg igénytelen, igaz nem véges az élettartama de így legalább amikor van egy pici idő csak ülni kell rá és eszembe sem jut, hogy defekt lehet.
Egyébként most Michelin mousse van, kb 2,5 éve került bele ebbe a kerékbe amiket ma szedtem szét, ez idő alatt bár nem rengeteget de azért volt használva, gumi lefutott hátul rajta, illetve nem szedtem szét leápolni szilikon zsírozni, azt hittem szét fog porladni benne a cucc de kb hibátlan, mondhatni újszerűen egyben van, lágyabb mint volt de így legalább olyan mintha alacsonyabb nyomás lenne a kerékben. Van olyan ami hamar tönkre megy, ez drága de bizonyított.
Válasz kockaspaplan #136. hozzászólására
ja meg van még egy bontott 450-es, ugyan olyan mint az 550, 2004-es évjárat, össze tudnám rakni, komplett megvan hozzá minden motorfelújító alkatrészem, aztán van egy garnitúra alkatrész az 550-hez is tartalékba, komplett főtengely, hűvely, dugattyú, csapágysor, tömítések, apróságok...
Csak idő híjján nem lesz ez sem össze rakva, most egy rakás autót kell szervízelnem családban,vállalkozásban, közben ha lenne két nap kiugranánk jégre, hétvégén meg én lehet hétközben is, a héten Hungexpo, holnap nembiztos, hogy lesz idő a hátsó kereket is befejezni, alárakni, áttételt cserélni miegymás...
Válasz kockaspaplan #136. hozzászólására
Régen aktívan motoroztam, motocross, endurocross, endúró… versenyeztem is bár kupasorozaton sosem volt időm végig motorozni, bár vannak azért szép emlékek.
Aztán nagyon régen már semmi, illetve ritkán amikor van rendes jég télen ilyesmikkel próbálunk nosztalgiázni, van itt barátom aki anno salakmotor versenyző volt, egykét régi csapattárs, illetve helyi endurós barátok.
Tavasszal és ősszel nagyon ritkán kijárunk még mászkálni, tömör nehéz terepekre ahol lehet jókat kínlódni Ezt szeretem a legjobban, katlanokat, sziklákat, járhatatlan hegyoldalakat.
Motor meg van több is, mindegyik Husaberg. Volt kb minden féle japán, akkor KTM, TM miegymás de nekem a Berg a szívem csücske, összesen 6 volt/van ebből, a legelső kiadástól(1989) a legutolsóig(2014) 2014-ben megszűntették ezt a márkát, korábban(2000 körül) megvette a KTM ezt a márkát, 2012 tájékán meg a Husqvarnát is, aztán 2013-ban utolsó szériákat gyártották ezekből így 14-re maradtak az utolsó modellek. Megszűntették mert sok volt a márka ebben a szegmensben, utána ezek a motorok Husqvarna levonót kaptak és ennyi. Ezt a márkát hagyták meg(sajnos)
Szóval most van egy Te300 kétütemű, ez a 2014-es legutolsó darab, van egy 2004-es 550-es 4ütemű, ez alá van supermoto kerékszettem kétféle is, nagy tervek voltak, hogy majd járunk pályázni de aztán a visontai pálya is bezárt ami nem volt nagyon messze és egyszerű volt bekerülni, nem kellett különösebben időpontot egyeztetni ésatöbbi... Szóval volt slick-es kerékszett is meg utcán használható is. Illetve van csak kb már nem lesz használva sajnos...
Válasz szanberg #135. hozzászólására
Nekem tubliss van, de csak hátul, az alkalmatlan erre.
Majd csinálj képeket, vidit
Jobb időben pályán vagy erdőben motorozol? Milyen gépet hajtasz?
Válasz kockaspaplan #129. hozzászólására
No megoldottam ma a kérdést, illetve elkezdtem megoldani.
Van egy garnitúra kerékszettem amiben bennevan a Bib Mousse, most nem ez van a motor alatt. Szétkaptam, megpucoltam őket, bekentem szilikon zsírral, egy rossz belsőt belül körbevágtam és belehúztam a mousse-t, így ez kerül a szöges gumikba, nem lesz defekt. Kicsit nehéz szerelni, ezek a kis ügyes ehhez való szerelővasak nélkül nem is menne, egy naggyal hiába baxakodsz vele, nehezebben boldogul az ember mint az erre kitaláltakkal, pedig marokba elférnek olyan rövidek.
Elől már kész is így a kerék, hátulra meg holnap megpróbálok venni csavarokat, mert csak a 4,8x25-ös D-fejű lemezcsavarból van itthon, 6,3-as kellene ebből, az betyárabb, bár igazából csak jégen lesz használva és nagyon keveset, így ha nem kapok akkor ezek kerülnek bele. Az a baj még ezzel, hogy kintről ugye elő kell fúrni a bütyköket, hogy lássam belül hová csavarozok, csak ennek 2-essel lehet csak, míg a 6,3-nak 3-assal is, hogy jó feszes maradjon benne a csavar, viszont a 2-es fúró nyomát alig látni.
Válasz szanberg #133. hozzászólására
Válasz csuti0 #132. hozzászólására
Ugyan miért is?
A motorozás szerintem egy hobbi, ami meg ehhez köthető azt itt nyugodtan megtárgyalhatjuk azt gondolom...
Sziasztok!
Figyelmetekbe ajánlanám az offtopicot,mielőtt ezt itt teljesen szét zilálnátok a motor gumival!
Üdv.:Csuti
Válasz szanberg #127. hozzászólására
Körbetelefonáltam, de sajnos nem sikerült semit. Mások is kerestek náluk, azoknak se tudtak segíteni. Anyit mondtak, hogy próbáljak kontaktusba lépni jégmotorosokal, ők honnan rendelik, de nagy valószinüségel egyenesen a gyárban, mivel közvetitőkön keresztül mint akit hívtam nem értékesít a gyár.
Válasz kockaspaplan #129. hozzászólására
Hát igen, csak szezonban meg nincsen idő semmire, így ha egykét nap is adódik jégen, azzal élni kell különben kitudja mikor lesz legközelebb...
Válasz szanberg #128. hozzászólására
Csak terepen használtam, ott 1-2 alkalmat kibír. Ezt is csak egyszer csináltam meg, én nem élem ezt a téli motorozást, túl sok nyűg van egy kis élményért
Válasz kockaspaplan #125. hozzászólására
Az nem sokat ér, terepen még csak-csak de jégre kellene, azzal nem lehet tempót menni.
Van gyári ilyen jellegű jégszögem amit kívülről kell betekerni, annak magasabb a feje és harapósabb a profilja is ez már eléggé jó, csak ebből is jégen el-el kopik szépen mert nagyon nagyot fog.
Belülről kifelé csavaros is van, több darab is, ezekkel meg annyi a baj, hogy a belső védelmet nem sikerült még megoldani rendesen, illetve igen, csak xopás. Tűzoltó tömlőtől kezdve sokmindent próbáltunk, egy darabig jó is, csak ha sokminden van benne nemtudod berakni a babát ami a külsőt szorítja a felnihez, így volt mikor elfordult a gumi és kiszakította a szelepet. Akkor felfújtam 3 bar-ra úgy már megállt de akkor meg nem fogott olyan jól már érezhetően aztán előbbutóbb az is ledefektelt valamiért.
A legjobban bevállt dolog az volt, amikor vékonyfalú motor külsőguminak körbe levágtuk a drótperemeit és azt tettük közé, de a ballonos 140/80 R18 méretű hátsó gumiba nem passzol bele, a 100-110-esekbe lenne jó de azt meg nem bírod összerakni egyszerűen, annyira kemények ezek illetve ha sokminden van belül már nem fér meg, illetve csavarodik a belső...
19-esnél meg egyenesen felejtős, kivéve a salakmotor gumikat mert azok nagyon könnyen szerelhetők, vékony a faluk, a pannónia 19-es külsője pont pászol bele csak abból meg elég hamar kifordul a csavar még akkor is ha fakötésű alátétezel belülről a fej alá.
Annyiban jobb még, hogy a salakmotornál kívülről van rövidke kis csavarokkal megfogatva a gumi pereme a felnihez az nagyon sokat számít, azzal már nem forog el a külső rajta.
Szóval mindegyik megoldás baxakodás az a helyzet, gyári van egyik ismerősömnek azzal meg semmi baj, alacsonyabb nyomáson benne a baba szög nem pereg ki belőle, se nem kopik se nem törik.... Annó kapható volt itthon is csak nem nagyon fogyott így már nem hoznak... drága de egyszer kell megvenni és ezekre a kis téli időzésekre örök utána.
Válasz Sk Laci #124. hozzászólására
Trelleborg Mitas Studded Winter Motorcycle Tire Rear 110/100-18 Ez a hátsó gumi
Mitas Studded Winter Motorcycle Tire Pro XT-434 Tire Front 80/100-21 Ez pedig az első.
Angolul írtam be mert így hozza a gyári honlap is, egy a lényeg, hogy gyári szöges legyen, amiben ezek a karbidtüskék vannak, mert hozza tüskék nélkül is jelentősen olcsóbban, de nem úgy kell. Illetve Mitas és Trelleborg néven is elérhető, megvette ugye Trelleborgot Mitas bácsi aztán ígyis úgyis van piacon ebből.