Válasz Norbi6330 #25277. hozzászólásáraJd mindig furt feszt erősebb ....nh csak nyuuulik azért vesszük mer ocsobb ...oszt ugy viszonylag megcsinalja amit akarunk...
Válasz Norbi6330 #25277. hozzászólásáraigen akék kb a t7.165-el van partyba.nekem t6.155 van(2016-os)ez 6hengeres 117 ló.amit emlitettél,az csak 4hengeres,viszont azthiszem 2018tól az is már 6hengeres.szerintem ami nekem van,az egy örökös darab,kiforrt konstrukció.
A differenciál házba ha hajtómű olaj van rakva akkor a lamellák megragadhatnak és kanyarodáskor problémás lesz. Rotyogni fog . Szélességes esetben az olajcsere sem oldja meg a problémát . Akkor adalékot kell önteni a hy-gard mellé a difiházba. ( Agrolube Additivo mc/ls )
Hy-gard olaj azért ajánlott a véglehajtásokba is mert magasabb hőmérsékleten a hajtóműolajok gázképződés miatt " feszegethetik " a szimeringeket.
Válasz hashtag #25271. hozzászólásáraNekem az első kerékagyakban extrémgard van, a többi részében /híd, sebváltó,../ hygard van. Ez az első 100 órás olajcserétől van így, a JD szerviz ajánlására.
Válasz JD 4630 #25265. hozzászólásáraÓh, meg volt akkor csóri becsülve.
Nekem is elszállt a motor 23 december elején, illetve nem szállt el, mert leállítottam.
Majd 20 éve nálunk volt már akkor, egy javításból származó leválló szilikon darab miatt, nem mi voltunk, valaki a múltban.
Válasz A.I. #25264. hozzászólásáraBelemart a turbinaházba a lapátkerék, én nem értem ezzel, hogy tudtak dolgozni, mondjuk a motort is csapágyasra vágta, főtengely is ment a levesbe.
Válasz Ares 826 #25255. hozzászólásáraTalán 185 volt a felújítás, meg náluk 285 lett volna a teljesen új.
A lég olcsóbb náluk volt az új is, az is Garrett lett volna, volt ahol 400-500 között is mondták JD cikkszámra, nyilván amúgy mind Garrett az jó esetben.
Amúgy ez egy sima szabályozatlan minden csingilingi szír szar nélküli turbó egy öreg vason, gyári volt valószínű, 21600 órával, már ha azt is mindig mérte.
Amúgy tök száraz volt, de mivel teljes motorgenerált kapott, így ez is járt neki.
Válasz mtz1221 #25253. hozzászólásáraIgazából nem szar, csak ketté lett szedve a 826 mert a lendkerék végén lévő rezgés csillapító kuplung tárcsa hullott sza...á! Ugy vagyok vele ha már mindent leszedtünk a ketté húzás miatt meg hogy be lehessen állítani a szelephézagot a motoron, akkor már kap egy új turbót. A motorban 72300 óra van, de olajfogyasztás szerencsére nincs. De nem akarom megint szerelni ha nem muszáj egy turbó miatt. A turbina lapát felőli oldalon sem látni olaj szivárgás nyomát, a kipufogó részen meg ha szivárogna azt meg úgy sem látja az ember elégetné az olajat.
Nyírbátor, Magyar Turbó!
Garrett-et újított fel (újat is tudott volna jó árban) nekem is John Deere -re.
Fasza lett, korrektek és gyorsak voltak, talán 4 nap volt ott a cucc, ha emlékeim nem csalnak.
Én elvittem, tél volt ráértem, meg nekem "csak" 150 km, de futárral, postával is fogadtak oda-vissza.
Kollégák keresek JD motorhoz turbót RE 502216 cikk számon vagy 471050-5026 számos új turbót. Hol lehetne venni elfogatható áron, kik forgalmaznak Garrett turbót?? Vagy esetleg valakinek elfekvőben, ha van vennék egy darabot. Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok! 6630 ST-n az mitől lehet hogy fékezés után nem old ki az első hajtás csak fél-egy perc után? A visszajelző lámpa elalszik ha elengedem a féket.
Kapcsolóra tökéletesen működik.
Válasz termelo #25244. hozzászólásáraAz s770 a kismotoros, azt a búza meg tudja fogni, sőt egy ládás kombájn képes megalázni. De a 30 litert akkor is sokallom. Persze, látatlanban beállítások és igények ismerete nélkül pálcát törni nem illik.
Válasz szanberg #25241. hozzászólásáraS780 egy 9 méteres x/vario asztallal “sajnos”. 10 méternél kisebb asztalt ma már nem vennénk hozzá, mert ha a gyengébb táblákban 4,5-5 tonnás búzát/árpát szedünk 7-8-al rohanok benne, ami számomra nem egészséges. Inkább szélesebbel lassabban mennék.
Válasz Holczy #25238. hozzászólásáraAzt hiszem S770 de nem tudom mekkora a motor és azt sem tudom hogy hazudik-e a gépkezelő.
Azt mondta 900 liter a tank
Válasz termelo #25242. hozzászólásáraAz IVT váltó van olyan jó, mint a Vario?
Régebben nézegettem, de akkor még nem írták egy kategóriába a kettőt. Azóta lehet változott persze.
Válasz MrPoke #25239. hozzászólásáraMiért a traktorosok 80% ért a géphez? Dehogy ért, be van lőve ahogy a gyárba állították oszt jóvanazúgy. Főleg, ha alkalmazott, akkor aztán még jobban kacsázik rá... Persze van kivétel.
Legjobban az tetszik, hogy az ilyenek kezébe kerül Fendt, akik aztán nem győzik szídni, közben meg megkockáztatom, hogy a legjobb traktor a világon, csak érteni kéne hozzá egy ici-picit.
Válasz termelo #25210. hozzászólásáraItt is le darálják a rotorossal a szalmát, pedig csak érteni kellene hozzá.
Sajnos sok kombájnos nagyon sötét a géphez.
Ugye gyári beállításra és egész és sosem nyúlnak hozzá.
Válasz termelo #25210. hozzászólásáraAkkor ott valami nagy baj van. 49 hektárra tankoltam 849 litert (1400literes a tank), 5 táblában vonulással 6,5t/ha átlaggal. És csak 9 méteres az asztal. Az tény, hogy a kismotoros rotorost a nagy szalma tudja fogni. De 30 hektárra kiszippantani a tankot, az elég erős.
Válasz Sk Laci #25232. hozzászólásáraArra számítok,hogy a 6 ládás Wts kb annyit fog tudni mint az 5 ládás lexion.Csak mondom kíváncsiságból mi az a gyengepontjuk amire oda kell figyelni meló közben?
Sziasztok,
2266 kombájn 820-as vágóasztalán a motolla emelő jobb oldali munkahenger visszaenged.
Ősszel karmantyúzva lett erre a hibára. azóta nem volt használva. A bal oldali kettős működésű, a jobb pedig egy utas. A bal oldali felső teréből megy az olaj a jobb oldali alsó teréhez. Csak a jobb oldali enged vissza. Mi lehet a baj?
Válasz Gazda12 #25231. hozzászólásáraOk.
Nem rossz gépek a WTS kombájnok, ha rendben vannak. De egy rotorostól vagy "dupla dobostól" elmaradnak.
Valaha én is WTS vagy W kombájt nézegettem - szerettem volna venni, de nem találtam normális áron és normális állapotban.
Ezért Case-t vettem.
Mióta megtapasztaltam, mire képes egy rotoros gép, többet szalmarázós felé nem "kacsingatok".
25279 hozzászólás
Válasz Norbi6330 #25277. hozzászólásáraJd mindig furt feszt erősebb ....nh csak nyuuulik azért vesszük mer ocsobb ...oszt ugy viszonylag megcsinalja amit akarunk...
Válasz Norbi6330 #25277. hozzászólásáraigen akék kb a t7.165-el van partyba.nekem t6.155 van(2016-os)ez 6hengeres 117 ló.amit emlitettél,az csak 4hengeres,viszont azthiszem 2018tól az is már 6hengeres.szerintem ami nekem van,az egy örökös darab,kiforrt konstrukció.
Hali érdeklődnék hogy Jd6830 pr erősebb e mint a nh 6.160? A konedatán összehasonlítóttam őket, ott a Jd erősebb. Szerintetek?
Válasz JDFERI #25274. hozzászólására40-50 km/h nál már van mit szaladgálni a sűrű olajnak a fogaskerekek között
Válasz JDFERI #25274. hozzászólásáraDe a véglehajtásban nekem is hajtómű olaj van.

A differenciál házba ha hajtómű olaj van rakva akkor a lamellák megragadhatnak és kanyarodáskor problémás lesz. Rotyogni fog . Szélességes esetben az olajcsere sem oldja meg a problémát . Akkor adalékot kell önteni a hy-gard mellé a difiházba. ( Agrolube Additivo mc/ls )
Hy-gard olaj azért ajánlott a véglehajtásokba is mert magasabb hőmérsékleten a hajtóműolajok gázképződés miatt " feszegethetik " a szimeringeket.
Köszönöm mindenkinek a választ nagy segítség volt.
Válasz hashtag #25271. hozzászólásáraNekem az első kerékagyakban extrémgard van, a többi részében /híd, sebváltó,../ hygard van. Ez az első 100 órás olajcserétől van így, a JD szerviz ajánlására.
Válasz Agrárman #25267. hozzászólásáraHa csak lazítózol, oldalra mehet a sűrű, de normàl üzemű traktorba hygard.
Válasz mtz1221 #25269. hozzászólásáraHygard váltó olaj. Extremgard 95-140 olaj (olyan mint a hykomol sűrű)
Válasz Norbi6330 #25268. hozzászólásáraMivel másabb a hygard ? Én nem k8mplikáltam túl, a carraro mindenhová azt kapott.
Válasz Agrárman #25267. hozzászólásáraElső difi hygard a 2 szöghajtásokba extremgard.
John deere 6150m es első hídba hygard vagy extremgard olajat tesztek cserekor.
Nincs kezelésim sajnos.
Köszönöm
Válasz JD 4630 #25265. hozzászólásáraÓh, meg volt akkor csóri becsülve.
Nekem is elszállt a motor 23 december elején, illetve nem szállt el, mert leállítottam.
Majd 20 éve nálunk volt már akkor, egy javításból származó leválló szilikon darab miatt, nem mi voltunk, valaki a múltban.
Válasz A.I. #25264. hozzászólásáraBelemart a turbinaházba a lapátkerék, én nem értem ezzel, hogy tudtak dolgozni, mondjuk a motort is csapágyasra vágta, főtengely is ment a levesbe.
Válasz JD 4630 #25263. hozzászólásáraNyilván, akár állapot, akár költség is az.
Válasz A.I. #25262. hozzászólásáraVan az a pont ahol a felújítás nem játszi sajnos.
Válasz JD 4630 #25260. hozzászólásáraNem, nem kínai.
Ez is 4755-re ment.
Egyébként nem vagyok híve az újnak, ha van megfelelő felújított. (Ott van)
Válasz A.I. #25259. hozzászólásáraHa annyit bírt 21600 órát akkor az nagyon jó élettartam.

Válasz A.I. #25259. hozzászólására"285 lett volna a teljesen új" kínai?
nekem is most lesz aktuális a dolog, lett egy 4755-ös az udvarban
Válasz Ares 826 #25255. hozzászólásáraTalán 185 volt a felújítás, meg náluk 285 lett volna a teljesen új.
A lég olcsóbb náluk volt az új is, az is Garrett lett volna, volt ahol 400-500 között is mondták JD cikkszámra, nyilván amúgy mind Garrett az jó esetben.
Amúgy ez egy sima szabályozatlan minden csingilingi szír szar nélküli turbó egy öreg vason, gyári volt valószínű, 21600 órával, már ha azt is mindig mérte.
Amúgy tök száraz volt, de mivel teljes motorgenerált kapott, így ez is járt neki.
Válasz mtz1221 #25257. hozzászólásáraHát maradna ez tarcsiba ha esetleg hirtelen kellene a másik géphez, ugyan az a motor van a másik gépben is.
Válasz Ares 826 #25254. hozzászólásáraSzerintem elég annak egy jó turbo service.
Válasz mtz1221 #25253. hozzászólásáraKicsit sok lett a nulla, csak 7000 feletti van, nem 70.000 feletti üzemóra.
Válasz A.I. #25252. hozzászólásáraMennyi lett volna az új arra esetleg emlékszel még??? Mennyi volt a felújítás???
Válasz mtz1221 #25253. hozzászólásáraIgazából nem szar, csak ketté lett szedve a 826 mert a lendkerék végén lévő rezgés csillapító kuplung tárcsa hullott sza...á! Ugy vagyok vele ha már mindent leszedtünk a ketté húzás miatt meg hogy be lehessen állítani a szelephézagot a motoron, akkor már kap egy új turbót. A motorban 72300 óra van, de olajfogyasztás szerencsére nincs. De nem akarom megint szerelni ha nem muszáj egy turbó miatt. A turbina lapát felőli oldalon sem látni olaj szivárgás nyomát, a kipufogó részen meg ha szivárogna azt meg úgy sem látja az ember elégetné az olajat.
Válasz Ares 826 #25251. hozzászólásáraClaason ment tönkre, mennyi üzemórát bírt ?
Válasz Ares 826 #25251. hozzászólásáraSzia.
Nyírbátor, Magyar Turbó!
Garrett-et újított fel (újat is tudott volna jó árban) nekem is John Deere -re.
Fasza lett, korrektek és gyorsak voltak, talán 4 nap volt ott a cucc, ha emlékeim nem csalnak.
Én elvittem, tél volt ráértem, meg nekem "csak" 150 km, de futárral, postával is fogadtak oda-vissza.
Kollégák keresek JD motorhoz turbót RE 502216 cikk számon vagy 471050-5026 számos új turbót. Hol lehetne venni elfogatható áron, kik forgalmaznak Garrett turbót?? Vagy esetleg valakinek elfekvőben, ha van vennék egy darabot. Válaszokat előre is köszönöm.
Tisztelt Kollégák! JD4755 trakihoz keresnék műszerfal monitort! E- mail címem: horvath.r68@gmail.com
Telo 06205383030
Sziasztok! 6630 ST-n az mitől lehet hogy fékezés után nem old ki az első hajtás csak fél-egy perc után? A visszajelző lámpa elalszik ha elengedem a féket.
Kapcsolóra tökéletesen működik.
Válasz Holczy #25247. hozzászólásáraMost nem emlékszem, hogy tavaly vagy tavalyelőtt volt de 10+ os búza is volt nekik
Válasz termelo #25244. hozzászólásáraAz s770 a kismotoros, azt a búza meg tudja fogni, sőt egy ládás kombájn képes megalázni. De a 30 litert akkor is sokallom. Persze, látatlanban beállítások és igények ismerete nélkül pálcát törni nem illik.
Válasz szanberg #25241. hozzászólásáraS780 egy 9 méteres x/vario asztallal “sajnos”. 10 méternél kisebb asztalt ma már nem vennénk hozzá, mert ha a gyengébb táblákban 4,5-5 tonnás búzát/árpát szedünk 7-8-al rohanok benne, ami számomra nem egészséges. Inkább szélesebbel lassabban mennék.
Válasz MTZ1221.3 #25243. hozzászólásáraDehogy is az nem a JD büszkesége
Válasz Holczy #25238. hozzászólásáraAzt hiszem S770 de nem tudom mekkora a motor és azt sem tudom hogy hazudik-e a gépkezelő.
Azt mondta 900 liter a tank
Válasz termelo #25242. hozzászólásáraAz IVT váltó van olyan jó, mint a Vario?
Régebben nézegettem, de akkor még nem írták egy kategóriába a kettőt. Azóta lehet változott persze.
Válasz MTZ1221.3 #25240. hozzászólásáraMajdnem,
eleve nem lehet a legjobb mert azok az én JD-jaim
Mivel 3 van így a Poke-é a 4 dik legjobb
Válasz Holczy #25238. hozzászólásáraMilyen kombájnotok van?
Válasz MrPoke #25239. hozzászólásáraMiért a traktorosok 80% ért a géphez? Dehogy ért, be van lőve ahogy a gyárba állították oszt jóvanazúgy. Főleg, ha alkalmazott, akkor aztán még jobban kacsázik rá... Persze van kivétel.
Legjobban az tetszik, hogy az ilyenek kezébe kerül Fendt, akik aztán nem győzik szídni, közben meg megkockáztatom, hogy a legjobb traktor a világon, csak érteni kéne hozzá egy ici-picit.
Válasz termelo #25210. hozzászólásáraItt is le darálják a rotorossal a szalmát, pedig csak érteni kellene hozzá.
Sajnos sok kombájnos nagyon sötét a géphez.
Ugye gyári beállításra és egész és sosem nyúlnak hozzá.
Válasz termelo #25210. hozzászólásáraAkkor ott valami nagy baj van. 49 hektárra tankoltam 849 litert (1400literes a tank), 5 táblában vonulással 6,5t/ha átlaggal. És csak 9 méteres az asztal. Az tény, hogy a kismotoros rotorost a nagy szalma tudja fogni. De 30 hektárra kiszippantani a tankot, az elég erős.
Online szántóföldi bemutató 2025 - Precíziós megoldások a mindennapokban
Moderálási elveink miatt törölve: 2025-06-30 11:58:18
Válasz K. Ákos #25233. hozzászólásáraSzia.
Gerendelyben nem szivárog a cső? Bár az egybidő után látványos, mert ki fog folyni az olaj a vázból.
Válasz Sk Laci #25232. hozzászólásáraArra számítok,hogy a 6 ládás Wts kb annyit fog tudni mint az 5 ládás lexion.Csak mondom kíváncsiságból mi az a gyengepontjuk amire oda kell figyelni meló közben?
Sziasztok,
2266 kombájn 820-as vágóasztalán a motolla emelő jobb oldali munkahenger visszaenged.
Ősszel karmantyúzva lett erre a hibára. azóta nem volt használva. A bal oldali kettős működésű, a jobb pedig egy utas. A bal oldali felső teréből megy az olaj a jobb oldali alsó teréhez. Csak a jobb oldali enged vissza. Mi lehet a baj?
Válasz Gazda12 #25231. hozzászólásáraOk.
Nem rossz gépek a WTS kombájnok, ha rendben vannak. De egy rotorostól vagy "dupla dobostól" elmaradnak.
Valaha én is WTS vagy W kombájt nézegettem - szerettem volna venni, de nem találtam normális áron és normális állapotban.
Ezért Case-t vettem.
Mióta megtapasztaltam, mire képes egy rotoros gép, többet szalmarázós felé nem "kacsingatok".
Válasz Sk Laci #25175. hozzászólásáraMaradjunk annyiban,hogy munkahelyet váltottam! ????
Válasz Garfield #25229. hozzászólásáraAz nem baj, mert közben át ülök a hevederesbe oszt amit levágtam azt be is húzom a discripperrel