Gázolaj árak 597 Ft Benzin árak 594 Ft EUR 399.52 Ft USD 339.21 Ft CHF 428.27 Ft GBP 465.98 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93248 hozzászólás
#68048 Gergő80
2020-01-13 15:34:49

Válasz oli003 #68046. hozzászólásáranormális lefúvó szeleppel 10 bárra állítva jó a levegős difi zár 18.4 es kerekekkel
csak a pótkocsi fékszelep elé kell egy nyomás szabályzó
https://lincos.hu/5212-vizlevalaszto-nyomasszabalyozoval-1-2.html mert se a hw se az mbp szelep nem szereti a 6 bár feletti nyomást

Nincs profilkép
#68047 osztro.m
2020-01-13 15:19:49

Válasz oprita #68044. hozzászólásáraSzia, akkora persely nekem a váltóba volt szétmenve. Ennek a cikkszmámú fogaskerékperselye: 50-1701190 kiskabinos 80as traktoron... Ez a kerék hajtja a TLT-t menetarányos hajtásnál.

(googleba írd be a cikkszámot ha nem találod máshogy)

Nincs profilkép
#68046 oli003
2020-01-13 15:09:40

Válasz .Richard. #68042. hozzászólásáraAZ a bajom a tárcsással,hogy mikor kellene ,hogy fogjon akkor csúszik meg mondjul nekem 16.9-es gumik vannak rajta.Szegecselt tárcsák voltak benne eddig,vagy mondjatok valami jófajta tárcsát hejete a.i jobban tapad.

#68045 oprita
2020-01-13 14:54:51

Válasz endypapa_20120 #68036. hozzászólásáraLehet,hogy tudok szerezni használtat.Öreg téeszcsés szakinál sokminden van ,csak kicsit borsos áron.

#68044 oprita
2020-01-13 14:45:49

Kollégák,segítsetek.
82-esből leengedtem a hajtóműolajat.A difi alól kihozott az olaj,meg a mosás kb. fél gyufásdoboznyi bronztörmeléket,meg egy brozpersely maradékát.Ennek az íve alapján ítélve 1,5 - 2 collos lehetett a persely.Mi lehetett ez és hol?

#68043 prütyi
2020-01-13 13:51:47

Válasz .Richard. #68042. hozzászólásáraNálunk a körmös se ránt semmit, mert ha már halvány látszatja van hogy kelleni fog akkor már úgy megyünk neki, mert annál bosszantóbb dolog nincs ha az a kicsi hiányzik. Volt ott a tárcsással is probálkozás de sose volt tökéletes, így a nagygenerálnál megkapta a körmös kapcsolót, a tárcsák meg valahol a vaskupacban pihennek. Illetve a kismunkahenger sokkal kissebb nyomáson is kapcsol, így azért nem kell maxon járatni a kompresszort se.

Nincs profilkép
#68042 .Richard.
2020-01-13 13:13:28

Válasz prütyi #68039. hozzászólásáraMiert nem jo a tárcsás? Ragasztott fog mint a beton. Lehet azért van egy csuszás határ'hogy ne szabd le a traki hátulját. Meg ezt javitani könnyű. Ha nekem taposos lenne meg is hagynám benne. Potot huzni elég'mert csak a traki sulya van rug is vele.nem csuszik. . Lazito eke ami ad sulyt a farára de ott is megsiratja a motort mint megcsuszna. Tehát zárt difivel nekifutni az akadának a jo nem akkor zárni mikor egyik rug a másik áll. Akkor a körmös is faszul ahogy hirtele bekap a fogba.

#68041 Gumóka
2020-01-13 13:09:12

Válasz rigás #68035. hozzászólásáraKinyomott kuplungnál nincs hangja, próbálgattam már én is. Összerakás után viszont lassúban nem volt akkora hangja, mint gyorsban, mármint a felezőváltónál.
Azóta meg használva ugye lett, azt már nem figyeltem, hogy most mennyire zörög lassúban.

Néztem most a robbantott ábrát, meg youtubeoztam egy sort, kicsit jobban átlássam a dolgot, hogy mi lehet.

Nincs profilkép
#68040 antalocz
2020-01-13 13:03:06

?

#68039 prütyi
2020-01-13 12:54:40

Válasz oli003 #68038. hozzászólásáraNem fér el, pláne úgy nem hogy a tehermentesítő keret is ott van. Egy apró légmunkahenger kapcsolja a difiházon belül. Ez testvérem fejében születet ötlet és ő tervezte meg, illetve gyártotta le hozzá a cuccokat.Tökéletesen működik. Egy hátránya van ennek is, hogy járatni kell a kompresszort,de itt a meghibásodás lehetősége sokkal kevesebb mint a gyári 80-82-es difizárnál. Annak a mérnöknek b.sznám szét a fején a gyári difizárat amelyik megtervezte. Miért nem bírták megtartani a körmös kapcsolót ha már egyszer az 50-esen meg a 45-ösön megtudták csinálni?

Nincs profilkép
#68038 oli003
2020-01-13 11:43:37

Válasz prütyi #68034. hozzászólásáraSzia.
Olvastam,hogy taposós difid van a nagy fülkésben.elfér a tank alatt a pedál,vagy hogy oldottátok meg?

#68037 Jakabjóska
2020-01-13 10:52:23

Válasz endypapa_20120 #68036. hozzászólásáraHirdetésekben kell keresni, mert az már kincs, nehezen beszerezhető. A régi helyére az új csak faragással megy be.

#68036 endypapa_20120
2020-01-13 10:45:45

Tud valaki beszerzési helyét régifajta panorámás ajtózár szerkezetnek?
Vagy passzol a régi helyére (fölfogatás) az új?

#68035 rigás
2020-01-13 09:46:52

Válasz Gumóka #68019. hozzászólásáraEgy gyors kérdés, álló helyzetben alapjáraton kinyomott kuplunggal nem szűnik vagy csökken jelentősen a zaj?

#68034 prütyi
2020-01-13 09:35:37

Válasz UE-28 Apa #68021. hozzászólásáraAz 52-esemen meg lenyomom jobblábbal és már meg is kerülné a kisdutrát. Csak orosz! Nekünk már a nagyfülkés 82-esben is körmös 50-es difizár van,ha be van kapcsolva itt se csúszik meg semmi.

#68033 ..MZ/X..
2020-01-13 08:50:34

Válasz csferri #68003. hozzászólásárasmile thumbup
Sajnos a név sem jelent minden esetben minőséget. A cél a legyártott, eladott mennyiség és a lehető legnagyobb profit. Családban van mérnök, autógyáraknak dolgoznak bérben, műanyag bizbaszokat terveznek újra, hogy jóformán grammokat spóroljanak az anyagból.
Öreg mx120-as gépünkön 5 mikronos van, ~3000 óra volt benne mikor hozzánk került, szervizes ismerős ajánlotta a szűrőt. Azóta bele tekertünk kicsit többet mint 10e és üa rendszerben még gyári mindene. Vágtam már szét összehasonlítás képpen a mellette lévő gyárit és rengeteg szmötyit megfog a finom amit a durva átenged. Általában 2 finom lemegy egy gyári mellé. Pedig jó ideje nincs kannázás, kúton tankolunk.
Környékbeli helyeken is a cr motoros gépek jóval többet elmennek ahol rajta a finom fleetguard. Ahol nincs ott 4000-5000 óra körül dobálják ki a befecskendezőket.

#68032 bandigh
2020-01-13 08:34:01

Válasz osztro.m #68031. hozzászólásáraMeg ugye, akkor sokkal nehezebben borul fel..

Nincs profilkép
#68031 osztro.m
2020-01-13 07:47:32

Válasz Sala26 #68022. hozzászólásáraÉn széleset vennék.... Ausztriába a hegyekbe sokszor látni 30-40-50 lóerős kis Steyr traktorokat duplakerékkel. Szélesebb gumi= nagyob felütet.

#68029 csoppika
2020-01-13 05:01:52

Válasz mtz1221 #68026. hozzászólásáraHavernak nyáron 1 hónap után úszkaltak az "ázott nyarfaviragok" a tiszta tartályban... Nem volt a napon, de fény érte a tartályt...(meg a meleg/hideg...)
Nálam pl a benya a pincében aránylag soká eláll, ott sötét van meg kb állandó a hőmérséklet.
Próbalj legközelebb konzerválót tenni a tartályba.. hátha jobb...

#68028 mtz1221
2020-01-13 00:24:42

Válasz Sala26 #68022. hozzászólásáraA szűk lehetőleg minél nagyobb bordásat.Előre meg csak hossz irányba legyenek a bordák 3 vagy 4.

#68027 mtz1221
2020-01-13 00:19:39

Válasz Gumóka #68014. hozzászólásáraÉn csak vicceltem az 550-el,ott voltak a nemző fejek,3 is.smile flowers

#68026 mtz1221
2020-01-13 00:16:59

Válasz csferri #68013. hozzászólásáraIbc-be van lehet az is a gond mert 5-6000 liter után lesz az alján valami rothadó büdös valami,majd tavaszra kap mosást vagy új ibc-t.Ha kibírt volna 5xx órát(1 évet) nem is bántam volna (mert kidobtam a gyárit is mikor a man berakodott)és az tiszta volt.Ezek szerint rengeteget megfogott az adagolótól az 5 micronos.

#68025 mtz1221
2020-01-13 00:10:47

Válasz Gumóka #68014. hozzászólásáraNem lesz ott akkora gond.Majdnem biztos vagyok benne hogy felső tengelynek a váltóban volt mozgása,és azt előre toltátok pár mm,és az végett összeér valami valahol.Nekem volt hogy a felső tengelynek az első csapágya el ment és nem lehetett a felezőt csak lassúba berakni,és fél évig elhajtottam gond nélkül 1-ik csapágy nélkül.

Nincs profilkép
#68024 antalocz
2020-01-12 21:42:41

Sziasztok !
Az osztomű tengelyén ahova kapcsolodik a kardantengely ,ott a koronás anyat teljesen mekell tépni és ugy rögzíteni?

Nincs profilkép
#68022 Sala26
2020-01-12 20:59:49

Sziasztok! Egy kérdésem lenne MTZ 50-esem fel kell gumiznom. Meredek területen használom, és nem tudom melyik csúszna kevésbé lefelé? A szélesebb vagy a szűk?

#68021 UE-28 Apa
2020-01-12 20:56:30

Jó estét!
Nagyon köszönöm a segítséget és a tanácsokat! Eddig a "műszer" nem volt vallatóra fogva csak most egy kissé fagyott földben kellett volna vitézkednie,de ez most nem sikerűlt. A kis dutránál ilyen esetben csak a bal kezemmel hátra nyúlok és nincs más csak előre!!! Ez magyar márka!

Nincs profilkép
#68020 .Richard.
2020-01-12 20:55:14

Válasz Gumóka #68019. hozzászólásáraLehet a kardánhajtást feszegettétek meg mikor összetoltátok azt elöl valaminek nem tetszett.

#68019 Gumóka
2020-01-12 20:34:06

Válasz .Richard. #68017. hozzászólásáraNem tudom, 30 évig pótkocsit húzgált egy gyártelepen állítólag 80-asként, az utána lévő tulajnál 25 ha földet művelt Tápiószelén, Ő építette 82-re is.

Netes Adatbázis szerint is én vagyok a 3. tulaja.

A hátsóhídban minden orosz volt, az tuti.


Kuplungot már cserélték előttem, tavasszal mi is tárcsát csak, de új a lendkerék és a szerkezet is, az tuti.
Akkor a tömítések-szimeringek miatt húztuk szét.

Ennyit tudok az előéletéről.

#68018 Gumóka
2020-01-12 20:28:17

Válasz Celtises #68012. hozzászólásáraBosszant persze, mert ha csak az őszt kibírta volna, nem kéne most kapkodni, hogy ne tavaszi szántás legyen, maga az adott hiba, ami miatt megcsúsztam már megvolt, tehát így is meg úgy is javítás lett volna a program, csak az nem mindegy, hogy kényelmesen megcsinálgatom szabadidőmben vagy rohanok vele, mert csúszok.
Mellette meg még millió dolog...
Mellékesbe ilyenkor sok ez, mikor az idő ketyeg, kulcsoltam én még éjfélkor is azért, hogy mihamarabb meglegyen. Aztán így is soká készült, mert szétszakadni én sem tudok.

Szerelő meg ilyenkor főleg nem tudja azonnal vállalni, ami érthető is, másrészt meg a környéken alig van olyan, aki tényleg érti is.

Nincs profilkép
#68017 .Richard.
2020-01-12 20:26:21

Válasz Gumóka #68014. hozzászólásáraEbben még eredeti cucc lehet. Ha most szétkapod szar időig még el is készülhet. Ha beszarik veszel bele valami biliacél tengelyt meg kerekeket jó pizzért azt baszhatod. Vagy vegyél egy darázsderekat nézd át azt kicseréled ezével. Szerintem ne öld meg az ekével.smile nonono
smile cursingAkkor a kuplung is előjön,azt is nézd meg.

#68016 medikus
2020-01-12 20:22:22

Válasz Gumóka #68014. hozzászólásáraAlul is van dekni,meg olaj is!!smile lolOnnan is be lehet nézni!Hidraulika kapcsoló kerék?

Nincs profilkép
#68015 Rabó001
2020-01-12 20:21:57

Válasz mtz1221 #68010. hozzászólásáraNana, ne hasonlítsd össze a kettőt!
Tényleg, mi lehet 550E-vel? Lehet már méregeti a dugattyúkamrákat, aztán gondolkozik a dugattyúk cseréjén.

#68014 Gumóka
2020-01-12 20:18:17

Válasz mtz1221 #68010. hozzászólásáraInkább kezd elmenni a kedvem, hogy mindig tojik valamit az ördög.

Szétszedem a hátulját az eleje jó, összerakom a hátulját az eleje szar.

Szopat engem ez a szar, ha meg tényleg szar, akkor úgy is javítani kell, valószínű ott lesz baj, nem kevés, de, hogy őszinte legyek, már pont le.szarom, jövő héten megszántok, ha széthullik közben, elásom a p.csába, ha nem, akkor meg meg lesz a program tavaszig.

Most hiába veszem le a fedelet, aztán nézegetem, néztem én a váltót is, minden fog megvolt, lógást sem vettem észre, de azon a fedélen keresztül mindent úgy sem látni.


Ettől függetlenül, nekem a motorja jó, indul is, meg megy is, de mondjuk én nem kínlódok hetente ugyanazon, meg basztatom ha kell, ha nem, mert nem tetszik.

Ha nem szexuálná túlzottan a fülem, így is szarnék bele, de csúf hangos, a fejem szétmegy tőle.

Az megint egy más történet, hogy mögöttem nincs annyi tapasztalat, mint itt sokatokban, aki segített, de először csinálom, inkább kérdezek többet és néha marhaságot is, vagy érdeklődök, mert ha már adott egy ilyen lehetőség az internet által, akkor kérek segítséget, mert kérdezni nem szégyen, mondjuk ha elbaszom, az meg a saját károm.

De ha már van, aki csak két szóval is többet tud mondani, az segítség, másrészt meg nekem elég egyszer is elmondani.

Csak sok az újdonság, amivel még nem találkoztam, a kisujjamból meg én se tudom kiszopni a frankót.

Nekem ennyire futotta, szegény ember vízzel főz alapon.

#68013 csferri
2020-01-12 20:09:57

Válasz mtz1221 #68008. hozzászólásáraNekem azóta is birja ment vagy 500 órát, dehát az 5 micronos CR motorhoz való,. meghát én nem tudom nálatok milyen a nafta, esetleg kannázás ott óhatatlanul több kosz kerül be a tankba.

Nincs profilkép
#68012 Celtises
2020-01-12 20:08:45

Válasz Gumóka #68011. hozzászólásáraElhiszem, hogy bosszant a meló miatt.
Csak nehogy baj legyen. Ismerősnek is elkezdett kattog i. Felemelte az ekét hazament. Mire hazáért már hátrafelé megszorult. Előre megy de zakatol. Ha jobb idő lesz szedjük szét.

#68011 Gumóka
2020-01-12 20:02:41

Válasz Celtises #68009. hozzászólásáraPedig még van 7 ha szántani, ha kibírja, kibirja, ha nem, nem.

Jelenleg nincs más lehetőség.

#68010 mtz1221
2020-01-12 19:53:54

Válasz Gumóka #68007. hozzászólásáraVedd le a váltó/felező ház tetejét,és nézz bele.Kezdesz rosszabb lenni mint 550e barátunk.smile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#68009 Celtises
2020-01-12 19:51:37

Válasz Gumóka #68007. hozzászólásáraNem okoskodni akarok, de azzal a kopogással én egy percet sem dolgoztam volna. A difihang csak egy dolog. A ropogás nagyobb baj lesz.

#68008 mtz1221
2020-01-12 19:51:20

Válasz csferri #68003. hozzászólásáraNekem az 5 mikronos man nem bírt ki 350-órát,és berakodott.Most fog kapni még egy
sivatagit az adagoló elé(Vagy ebből egyet,itt látni is lehetne ha felbomlana a finomszűrő)és ott egye meg a fene tovább.

#68007 Gumóka
2020-01-12 19:47:00

Válasz medikus #68006. hozzászólásáraKentem ma neki egész nap, most vagy az én fülem csal, vagy már meghülyültem, de szerintem a difinek már csak a szokásos mtz hangja van, viszont előlről szerintem csúnya csapágyhang jön, lejtőnek gurításon sebességbe azt hittem szétszakad olyan csúnyán szól, de menetben is van egy hangja.

Egyébként nem melegszik túlzottan a hátulja, csak langyos, viszont 2 ha után a váltó és az előtétház melegebb volt, mint a híd.

A kezem elbírta még 7 óra munka után is.

Bontós lesz szerintem.

#68005 Gumóka
2020-01-12 19:23:01

Az előtétház felújítása van akkora szopás, mint a hátsóhíd, vagy gyújtsam fel a traktort a p.csába?smile loveye

Nincs profilkép
#68004 kismagyi
2020-01-12 18:23:31

892.2-es mtz-nél cseh jazda adagolósnál mennyire kell beállítani a porlasztócsúcsokat?

#68003 csferri
2020-01-12 18:15:29

Válasz ..MZ/X.. #68002. hozzászólásáraIgazad van , de én már küldtem vissza donaldson levegőszűrőt is mert beengedte a port a ragasztásnálsmile thumbup, amúgy én is azt csináltam az újon hogy kapott egy mann 10 micronost csak a ruszki betétest bennhagytam előtte előszűrőnek, nekem ennyit megér az adagoló.

#68002 ..MZ/X..
2020-01-12 17:55:05

Válasz csferri #67976. hozzászólásáraNa jó de normál üzemállapotra kell tervezni, a trágya minőségű alkatrész nem az, lehetőség szerint ki kell váltani jobb minőségűre. Ennyi erővel lehetne benne mindenből kettő mert elromolhat.

#68001 gjoni
2020-01-12 14:39:07

Válasz B.Bali #67999. hozzászólásáraAz övé így soha nem lesz jó ,annyit rá költött ,hogy ihaj , jobbn járt volna új orosz afagolóval ,csak be kellett volna állítattni ennyi.smile thumbup

#68000 Büresz
2020-01-12 14:35:27

Válasz .Richard. #67998. hozzászólásáraNekem 5nél fúj le, de ahogy írtam flexel megérdesítettem, úgy szoktam én is kipróbálni ahogy te.

Nincs profilkép
#67999 B.Bali
2020-01-12 14:32:01

Válasz gjoni #67995. hozzászólásáraNem azért, csak 550-koléga kíváncsi,hogyan indúl.Mert az övé 0-fokban is nehezen indúl

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
 Vidékfejlesztés Magyarországon – A VP és a KAP Stratégiai Terv szerepe
Vidékfejlesztés Magyarországon – A VP és a KAP Stratégiai Terv szerepe
A Vidékfejlesztési Program és a KAP Stratégiai Terv új lendületet ad a vidéki...
Már három szivattyúval pótolják a vizet az apadó Tiszán
Már három szivattyúval pótolják a vizet az apadó Tiszán
A Tisza alacsony vízállása ellenére is biztosítják a Gyova–Mámai Holt-Tisza...
CAT 305 E2 CR / 2018 / 4.131 üzemóra / Lízing 20%-tól
CAT 305 E2 CR / 2018 / 4.131 üzemóra /...

27.900 EUR

Új Komáromi Gép KB3011B 3 m-es szárzúzó ajándék kardánnal, házhoz szállítással eladó
Új Komáromi Gép KB3011B 3 m-es szárzúzó...

3.120.000 Ft

Eladó tejpor
Eladó tejpor

19.000 Ft

Repce oldalkasza
Repce oldalkasza

140.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]