Gázolaj árak 597 Ft Benzin árak 589 Ft EUR 399.2 Ft USD 338.87 Ft CHF 426.8 Ft GBP 462.75 Ft

Fórum

Traktorvásárlás

Létrehozta: Vendég , 2008-01-19 17:39:52

Kedvencekhez Segítség

6522 hozzászólás
Nincs profilkép
#3072 Sk Laci
2019-01-10 17:47:39

Válasz máris szomszéd #3071. hozzászólásáraIgen kínál. De viszont csak ők szervizelhetik a márkaszervizben, ha nincsen meg a km, akkor is kell vinni, a kenőanyagok, fékolaj nem ép olcsó kategória, ha te cserélnéd az üzletben olcsóban megveszed. Ki van ez találva, és a szervizelés se ingyenes.

#3071 máris szomszéd
2019-01-10 16:44:44

Tavaly nézegettük az expón,KI volt írva az ára és még nagy betűkkel 5 év garancia,üzem óra garanciára nem emlékszem.
Na melyik zöld-kék-bordó kínál öt év garanciát?
A kia autókra is ad 7 évet vagy 150.000 km garanciába.

#3070 Koppány Vezér
2019-01-10 16:06:58

Válasz mtz1221 #3069. hozzászólásáraIgy igaz!
H100-as Hunyadit kereken 20 évig nyüstöltük, a hajtáslánc bontatlan volt, a futóművön szilentek kutyacsont volt párszor cserélve,de azon kivül szinte semmi gond nem volt vele. Doblemezek küszöbök sárvédőiveket ette meg a rozsda a huszadik év végére.
Ha lehetne újonnan venni ugyan ilyet, simán megvenném.

#3069 mtz1221
2019-01-10 15:57:03

Válasz iron23 #3066. hozzászólásáraHa hozná a hunday vagy kia autók minőségét,akkor nem is kellene rajta gondolkodni.smile thumbup

#3068 .Feco.
2019-01-10 14:17:58

Válasz VMisi #3064. hozzászólásáraBeállítás kérdése! Sekély művelésre van, 5-6-8 cm mélységben nagyon egyenletes a munkája, jobb mint a carriernek. A carrier nagyobb mélységben szebben dolgozik de nehezebben boldogul a sok szárral. A rubin nagyon szép munkát végez sekély művelés mellett bármekkora szarmaradvan esetén is! Egész nagy zoldtragyaban is használható volt. Nem dőlt meg el de ezek vannak versenyben.

#3067 bandigh
2019-01-10 14:02:33

Válasz VMisi #3064. hozzászólásáraÉs ha magágykészítésre hasznàlja? 10 centire leengedve teljesen homogén visszatömörített talajt kap. Mehet bele a takaró vagy a búza

Nincs profilkép
#3066 iron23
2019-01-10 13:52:59

Válasz iron23 #3056. hozzászólásáraErre a típusra gondolok.

Nincs profilkép
#3065 J.D. Borda
2019-01-10 12:48:28

Válasz VMisi #3064. hozzászólásáraezen én is csodálkozom... nekem ollan nem kellene...

#3064 VMisi
2019-01-10 12:44:05

Válasz .Feco. #3060. hozzászólásáraA rubin12 a carrierrel ellentétben szinte feketére művel, majdem egy sekély eke. Akkor miért van a listán?
Nagyon látványos a munkája az igaz, de az összes szármaradványt beforgatja.

Nincs profilkép
#3063 J.D. Borda
2019-01-10 12:41:41

Válasz J.D. Borda #3062. hozzászólásáraezért nem kell ilyen cégektől semmi sem főleg nem ekkora érték.

#3061 .Feco.
2019-01-10 11:34:57

Válasz Drisa #3059. hozzászólásáraVolt már, igen. Lapok és csapagyak is. 5-600 ha-t elmegy így ahogy van, utána lapok már cserélek lesznek de a csapagyak meg sokat kibirnak.

#3060 .Feco.
2019-01-10 11:33:35

Válasz Drisa #3059. hozzászólásáraNincs meg eldöntve, vagy 9.25-os ugyanilyen carrier csak új, vagy CarrierX vagy Lemken Rubin 12

#3059 Drisa
2019-01-10 11:22:47

Válasz .Feco. #2961. hozzászólásáraNem traktor de mi lesz a carrier helyett? Volt már cserélve rajta tárcsa lap?

Nincs profilkép
#3058 J.D. Borda
2019-01-10 10:58:19

Válasz szanberg #3051. hozzászólásáraEz kellene neked ez Versat traki is van a videon meg ilyen kapcsolat...

https://www.youtube.com/watch?v=LPUp6zwTkec

#3057 VMisi
2019-01-10 10:35:18

Válasz Bárány #3055. hozzászólásáraElőször beszól, utána meg szívecskés szemeket küld! Ezaz, menjen csak Radoczcal közösen kocsmázni valahová! smile biggrinsmile biggrinsmile biggrin

Nincs profilkép
#3056 iron23
2019-01-10 10:04:13

TYM traktorokat ismeritek? Használ valaki ilyet? Tapasztalat?

#3055 Bárány
2019-01-10 07:01:03

Válasz szanberg #3049. hozzászólásáraAjjaj! Jobb lesz, ha követed Radocz példáját, és a testi épséged védelmében távolmaradsz a találkozóról!smile karatekasmile biggrin

#3054 JD Lipi
2019-01-09 23:25:26

Válasz szanberg #3051. hozzászólásáraA hidrugozas tavaj a
Challenger 665b nek nem volt ojan kényelmes mint Pl Mi JD 8530 gépünknek, patzogósab keményebb volt. De ez lehet gépfüggő mi a hidro akumlatorokra figyelünk.

#3053 bandigh
2019-01-09 22:50:07

Válasz szanberg #3051. hozzászólásáraIgen, elég fura a motor helye, mármint súlyelosztás szempontjából. Remélem azért nem olyan mint a white-ok voltak, h ágaskodva húzta a vetőgépet ha nehéz volt smile sweatdrop Jó, attól azért hosszabb, értelmesebb az elrendezése.

Nincs profilkép
#3052 später77
2019-01-09 22:23:01

Válasz bandigh #3050. hozzászólásáraÉpp erre játszanak, hátha sötétben az ő gépükbe ül be a farmer a JD helyett. smile devil

#3051 szanberg
2019-01-09 22:12:21

Válasz bandigh #3050. hozzászólásáraAmerikában szeretik azt a formát.

Egyébként elnézve a videót a nagy MF-ek erősített ikerkerekezhető elsőhídja van alatta Dana gyártmány kompletten rugózással, ez mondjuk nem rossz, tavaly jobban símult talajon mint az az ILS a demó alatt.

Viszont a motor nincsen annyira előrre benne mint a JD-ben a hűtőt viszont kitolták rendesen, az JD távolságban van a kabintól

#3050 bandigh
2019-01-09 22:07:49

Válasz szanberg #3034. hozzászólásáraA kérdés jogos, nem tudom miért játszottak rá ennyire a hasonlóságra, mintha valami jd rokonságot sugallna a gép sziluettje. Oké, az elrendezés adott, de egy mf/claas/jd mind jól elkülöníthető forma, sötétben is.

#3049 szanberg
2019-01-09 22:03:50

Válasz Bárány #3047. hozzászólásáraminden jöttment moderátor már??? smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile thumbupsmile loveyesmile tongue

#3048 szanberg
2019-01-09 22:02:32

Válasz Sötét Paraszt #3040. hozzászólásáraNincsen annak semmi köze ehhez, az csak úgy jött ahogy a newholland-bühler házassága, úgy volt a régi mfwd a G-szériával kb egyező gép, ezeknek minden alkatrészük különbözik azoktól. Egyébként én úgy olvastam amerikai fórumon, hogy a G-newhollandok lettek a Versatile-től nem pedig fordítva, szerintem közös kóperációból születtek, és nem is voltak rosszak...

#3047 Bárány
2019-01-09 20:37:37

Válasz Mfpisti #3044. hozzászólásáraÍrj rá privátban VMisire, akkor hamarabb észreveszi.

#3046 Mfpisti
2019-01-09 20:36:58

Válasz JD Lipi #3045. hozzászólásáraÚgy gondolom:beszéljük meg! Abból semmi baj nem származhat! Semmi jónak nem vagyok elrontója, de ha céges logó, vagy felismerhető személy látszik, azért már büntetnek. Kérem tartsuk ezt tiszteletben. Köszönöm Norbi, hogy elsőre megértettél

#3045 JD Lipi
2019-01-09 20:29:56

Válasz Mfpisti #3044. hozzászólásáraEz így van alátámasztom, reméljük gyorsak lesznek! Ezután ha teszek is fel valamit csak sajátot. Abból nincs senkinek kellemetlenség! smile sweatdrop

#3044 Mfpisti
2019-01-09 20:20:25

Válasz bandigh #3041. hozzászólásáraNem lesz ügy, megbeszéltük privátban! Tisztán jó szándékból tette fel, megértem! Most meglátjuk mennyire aktívak a modik :-D

#3042 JD Lipi
2019-01-09 20:16:04

Válasz Mfpisti #3036. hozzászólásáraModerátor törli, én sajna nem tudom. Elnézést kérek ha valakit sért.

#3041 bandigh
2019-01-09 20:15:06

Válasz Mfpisti #3039. hozzászólásáraÍgy lesz egy poénból Ügy.

#3039 Mfpisti
2019-01-09 20:01:11

Válasz apuci #3038. hozzászólására........1.) például!
2.) soha nem hirdettem a cégemet a fórumon (úgy mint mások), és nem is szeretném. Sokszor elmondtam már itt, hogy ha valaki segítséget kér, tanácsot akar, akkor segítek, vagy legalább próbálok. Ezért vagyok itt, nem másért. A kolléganő pólóján ott van a céges felirat.

#3038 apuci
2019-01-09 19:52:40

Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #3037. hozzászólásáraLehet valakinek a személyiségi jogát sérti.smile whistling

#3036 Mfpisti
2019-01-09 19:35:01

Válasz JD Lipi #3035. hozzászólásáraEzt valamelyik moderátor törölje legyen szíves!!!!

#3035 Moderátor
2019-01-09 18:58:03

Moderálási elveink miatt törölve: 2019-01-09 20:51:58

#3034 szanberg
2019-01-09 18:20:15

Válasz Sk Laci #3032. hozzászólásáraSEMMI! Nem is értem a kérdésed.
Írtam: eredeti ipari Cummins 9 literes motor, CATER powershift váltó(made in japan), elsőhídját nemtudom, talán danaspicer ha jól informálódtam, kabin is made in japan de saját versatile.

A 20-as JD-hez azért hasonlítottam, mert ugyanolyan régivágású egyszerű kezelőfelülettel rendelkező, de kellően modern gép, hagyományos 16-os power váltóval, hídrugó van, de más túl sok extra nem áll rendelkezésre, ennek nem is ez a lényege, nem a joystickos varióváltós egygombraprogramozomaz egész gépet történet, talajmunkázni nehéz univerzális gépek ezek, 40-es váltó semmi extra.

Árban sokkal a JD alatt volt de az R-es konkurenciája általában felszereltebb is, de ha nem akkor is szignifikáns különbségek vannak.

Nincs profilkép
#3033 envagyok2
2019-01-09 18:10:04

Válasz Sk Laci #3032. hozzászólásárasárga kerék, Hegyek Ura szerint már ez sok közösség azzal a másik márkával, hahahaha

Nincs profilkép
#3032 Sk Laci
2019-01-09 18:07:41

Válasz szanberg #3030. hozzászólásáraMenyire jártál utána az említet modelnek? Hasonlóság van a JD traktorokal, vagy valami közösük is van /motor, váltó, futómü/? Esetleg az árfekvés a JD-hez képest?

#3031 szanberg
2019-01-09 17:45:39

Heccikém! Múltkor beszélgettünk szállításbéli fogyasztásokról. Igaz most egy kicsit spécibb feltételben ment ez de van mai friss infóm az M135Gx-ről. Az biztos, hogy az eco váltó jót tenne neki, de amúgy ez az érték sem rossz tekintve a körülményeket.
Szóval egy jó 100km-et gurultam ma vele. reggel beröffent kb 20 percig hagytam ketyegni 1100-as fordulaton, hogy melegedjen be olvadjon le stb.... Mentem vele fúrón egytengelyessel maga mögött, vastag havas útakon. Aztán távoli erdőben tuskózás volt, itt-ott amott egy-egy kis kupac vastag tuskó, azok között lavírozni, kapartatni(marhára g*ci a tűkörre fagyott földön a 20 centi hó) tolatgatni bebicskázott csúszott, nyomból alig ment ki, keresztbe kasba....Aztán még a végén vágtak rá gallyfából aprólékot, jól ki lett tömve a tuskók köze vele. Majd haza, megmértem 64,4 mázsa teke volt rajta, aztán még kivittem a Rakacai-tó mögé egy kis üdülőnegyedhez ahol a kolléga lakik, ottis tereprendezé, hogy elférjek, tolatgatás kapartatás miegymás, szóval ment a tökölés. Több mint 4 üzemóra ment a gépbe, majdnem 4,5 pedig az úton való gurulás az nem volt 3 sem.
Így tokkal vonóval evett meg a traki 47 liter gázolajat reggeli indítástól hazaérkezésig.

Azt észre vettem, hogy rakottan sem sokkal több a pillanatnyi fogyasztás a mérője alapján, pár literekkel kér többet, viszont ha csak félgázzal megyek akkor valami nagyon nevetségesen kevés, csak úgy meg nem halad a szerkezet. Ha lenne benne egy olyan eco váltó ahol a 40-et mondjuk 1800-on tudná már futni, már akkor is élvonalbéli fogyasztása lenne szállításban is, de 1400-on is vihetné mert ugyan azt a teljesítményt nyújtja ez a nagy motor kis turbóval szinte alapjáraton mint nagygázon.

#3030 szanberg
2019-01-09 17:36:38

Válasz Sötét Paraszt #3029. hozzászólásáraJó nagy kabinja van, a dagadt p*csa is kotyogott a helyén meg még ketten is elfértek a jányok hehe


Nekem teccik ez a gép, ez is egy egyszerű régi vágású(20-as JD) szerkezet megfelelő euro normákkal, ipari Cummins dízellel, Cat (made in japan) powershift váltóval, marha egyszerű elektronikus terminállal.

Ha majd az új seprő jól seper, akkor lehet meg is merik majd jobban venni, mert lesz mögötte nem rossz hírnevű háttér...

#3029 Sötét Paraszt
2019-01-09 16:51:32

erre való a versáj hehe

Nincs profilkép
#3028 J.D. Borda
2019-01-09 14:03:20

Válasz Mf-es? #3026. hozzászólásáraJól néz ki... Nekem amúgy anno de még most is a Lindner osztrák trakik is tök tetszenek...

Nincs profilkép
#3027 Claastra.
2019-01-09 13:02:13

Válasz picus #3025. hozzászólására25 éve Valmet-Valtrázok,nem rosszabbak mint a többi sőt,keveset javítunk,T130,T180és 6400-as van az udvaron a 6400 pont 20 éves tizensok ezer orával Egy hüvelyezést kapott 2 éve ,mert a traktoros lefuvatta a gumit is a légszűrőről.tavaly 16-e óránál egy turbót kapott,(nem gond MTZ stimmelt rá 37e ft-ért)t130-ban 7000óra van azon csak vízpumpa és generátor javítás volt ,a t180-as 5500óra és ott is generátor vízpumpa volt javítva,meg 1x a váltót rángattuk szét,(az is kezelői hiba)

Nincs profilkép
#3025 picus
2019-01-02 20:35:14

Sziasztok velemenyek a Valtra traktorokrol?? Mongyuk T150-160???

#3024 JD Lipi
2019-01-02 20:34:59

Válasz Tomszi #3023. hozzászólásáraMindenre mindenkor nem lehet igaz, de érdemes lehet sakkozni. Búzán most kb 1800ft lett /q cégnek az már nem kevés.

Nincs profilkép
#3023 Tomszi
2019-01-02 20:30:53

Válasz medikus #3021. hozzászólásáraÍgy van, a lényeg az, hogy mennyiért adja el. A tárolóban sem maradhat örökké.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Benzin és gázolaj: a magyar árak jobbak, mint a régiós átlag
Benzin és gázolaj: a magyar árak jobbak, mint a régiós átlag
A KSH szerint júniusban a benzin ára 591, a gázolajé 590 forint volt...
100 év után véget ér a sajtgyártás Répcelakon –160-an vesztik el az állásukat
100 év után véget ér a sajtgyártás Répcelakon –160-an vesztik el az állásukat
A francia tulajdonú vállalat szerint a fenntarthatóság és a hatékonyság miatt...
Eladó erdő
Eladó erdő

1.200.000 Ft

Eladó 8 db malac
Eladó 8 db malac

25.000 Ft

Nagyszakácsi 0,36 ha belterületi telek eladó
Nagyszakácsi 0,36 ha belterületi telek...

449.000 Ft

FCI törzskönyves belga juhász, groenendael szuka
FCI törzskönyves belga juhász,...

100.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]