Válasz máris szomszéd #3071. hozzászólásáraIgen kínál. De viszont csak ők szervizelhetik a márkaszervizben, ha nincsen meg a km, akkor is kell vinni, a kenőanyagok, fékolaj nem ép olcsó kategória, ha te cserélnéd az üzletben olcsóban megveszed. Ki van ez találva, és a szervizelés se ingyenes.
Tavaly nézegettük az expón,KI volt írva az ára és még nagy betűkkel 5 év garancia,üzem óra garanciára nem emlékszem.
Na melyik zöld-kék-bordó kínál öt év garanciát?
A kia autókra is ad 7 évet vagy 150.000 km garanciába.
Válasz mtz1221 #3069. hozzászólásáraIgy igaz!
H100-as Hunyadit kereken 20 évig nyüstöltük, a hajtáslánc bontatlan volt, a futóművön szilentek kutyacsont volt párszor cserélve,de azon kivül szinte semmi gond nem volt vele. Doblemezek küszöbök sárvédőiveket ette meg a rozsda a huszadik év végére.
Ha lehetne újonnan venni ugyan ilyet, simán megvenném.
Válasz VMisi #3064. hozzászólásáraBeállítás kérdése! Sekély művelésre van, 5-6-8 cm mélységben nagyon egyenletes a munkája, jobb mint a carriernek. A carrier nagyobb mélységben szebben dolgozik de nehezebben boldogul a sok szárral. A rubin nagyon szép munkát végez sekély művelés mellett bármekkora szarmaradvan esetén is! Egész nagy zoldtragyaban is használható volt. Nem dőlt meg el de ezek vannak versenyben.
Válasz VMisi #3064. hozzászólásáraÉs ha magágykészítésre hasznàlja? 10 centire leengedve teljesen homogén visszatömörített talajt kap. Mehet bele a takaró vagy a búza
Válasz .Feco. #3060. hozzászólásáraA rubin12 a carrierrel ellentétben szinte feketére művel, majdem egy sekély eke. Akkor miért van a listán?
Nagyon látványos a munkája az igaz, de az összes szármaradványt beforgatja.
Válasz Drisa #3059. hozzászólásáraVolt már, igen. Lapok és csapagyak is. 5-600 ha-t elmegy így ahogy van, utána lapok már cserélek lesznek de a csapagyak meg sokat kibirnak.
Válasz szanberg #3051. hozzászólásáraA hidrugozas tavaj a
Challenger 665b nek nem volt ojan kényelmes mint Pl Mi JD 8530 gépünknek, patzogósab keményebb volt. De ez lehet gépfüggő mi a hidro akumlatorokra figyelünk.
Válasz szanberg #3051. hozzászólásáraIgen, elég fura a motor helye, mármint súlyelosztás szempontjából. Remélem azért nem olyan mint a white-ok voltak, h ágaskodva húzta a vetőgépet ha nehéz volt Jó, attól azért hosszabb, értelmesebb az elrendezése.
Egyébként elnézve a videót a nagy MF-ek erősített ikerkerekezhető elsőhídja van alatta Dana gyártmány kompletten rugózással, ez mondjuk nem rossz, tavaly jobban símult talajon mint az az ILS a demó alatt.
Viszont a motor nincsen annyira előrre benne mint a JD-ben a hűtőt viszont kitolták rendesen, az JD távolságban van a kabintól
Válasz szanberg #3034. hozzászólásáraA kérdés jogos, nem tudom miért játszottak rá ennyire a hasonlóságra, mintha valami jd rokonságot sugallna a gép sziluettje. Oké, az elrendezés adott, de egy mf/claas/jd mind jól elkülöníthető forma, sötétben is.
Válasz Sötét Paraszt #3040. hozzászólásáraNincsen annak semmi köze ehhez, az csak úgy jött ahogy a newholland-bühler házassága, úgy volt a régi mfwd a G-szériával kb egyező gép, ezeknek minden alkatrészük különbözik azoktól. Egyébként én úgy olvastam amerikai fórumon, hogy a G-newhollandok lettek a Versatile-től nem pedig fordítva, szerintem közös kóperációból születtek, és nem is voltak rosszak...
Válasz JD Lipi #3045. hozzászólásáraÚgy gondolom:beszéljük meg! Abból semmi baj nem származhat! Semmi jónak nem vagyok elrontója, de ha céges logó, vagy felismerhető személy látszik, azért már büntetnek. Kérem tartsuk ezt tiszteletben. Köszönöm Norbi, hogy elsőre megértettél
Válasz Mfpisti #3044. hozzászólásáraEz így van alátámasztom, reméljük gyorsak lesznek! Ezután ha teszek is fel valamit csak sajátot. Abból nincs senkinek kellemetlenség!
Válasz bandigh #3041. hozzászólásáraNem lesz ügy, megbeszéltük privátban! Tisztán jó szándékból tette fel, megértem! Most meglátjuk mennyire aktívak a modik :-D
Válasz apuci #3038. hozzászólására........1.) például!
2.) soha nem hirdettem a cégemet a fórumon (úgy mint mások), és nem is szeretném. Sokszor elmondtam már itt, hogy ha valaki segítséget kér, tanácsot akar, akkor segítek, vagy legalább próbálok. Ezért vagyok itt, nem másért. A kolléganő pólóján ott van a céges felirat.
Válasz Sk Laci #3032. hozzászólásáraSEMMI! Nem is értem a kérdésed.
Írtam: eredeti ipari Cummins 9 literes motor, CATER powershift váltó(made in japan), elsőhídját nemtudom, talán danaspicer ha jól informálódtam, kabin is made in japan de saját versatile.
A 20-as JD-hez azért hasonlítottam, mert ugyanolyan régivágású egyszerű kezelőfelülettel rendelkező, de kellően modern gép, hagyományos 16-os power váltóval, hídrugó van, de más túl sok extra nem áll rendelkezésre, ennek nem is ez a lényege, nem a joystickos varióváltós egygombraprogramozomaz egész gépet történet, talajmunkázni nehéz univerzális gépek ezek, 40-es váltó semmi extra.
Árban sokkal a JD alatt volt de az R-es konkurenciája általában felszereltebb is, de ha nem akkor is szignifikáns különbségek vannak.
Válasz szanberg #3030. hozzászólásáraMenyire jártál utána az említet modelnek? Hasonlóság van a JD traktorokal, vagy valami közösük is van /motor, váltó, futómü/? Esetleg az árfekvés a JD-hez képest?
Heccikém! Múltkor beszélgettünk szállításbéli fogyasztásokról. Igaz most egy kicsit spécibb feltételben ment ez de van mai friss infóm az M135Gx-ről. Az biztos, hogy az eco váltó jót tenne neki, de amúgy ez az érték sem rossz tekintve a körülményeket.
Szóval egy jó 100km-et gurultam ma vele. reggel beröffent kb 20 percig hagytam ketyegni 1100-as fordulaton, hogy melegedjen be olvadjon le stb.... Mentem vele fúrón egytengelyessel maga mögött, vastag havas útakon. Aztán távoli erdőben tuskózás volt, itt-ott amott egy-egy kis kupac vastag tuskó, azok között lavírozni, kapartatni(marhára g*ci a tűkörre fagyott földön a 20 centi hó) tolatgatni bebicskázott csúszott, nyomból alig ment ki, keresztbe kasba....Aztán még a végén vágtak rá gallyfából aprólékot, jól ki lett tömve a tuskók köze vele. Majd haza, megmértem 64,4 mázsa teke volt rajta, aztán még kivittem a Rakacai-tó mögé egy kis üdülőnegyedhez ahol a kolléga lakik, ottis tereprendezé, hogy elférjek, tolatgatás kapartatás miegymás, szóval ment a tökölés. Több mint 4 üzemóra ment a gépbe, majdnem 4,5 pedig az úton való gurulás az nem volt 3 sem.
Így tokkal vonóval evett meg a traki 47 liter gázolajat reggeli indítástól hazaérkezésig.
Azt észre vettem, hogy rakottan sem sokkal több a pillanatnyi fogyasztás a mérője alapján, pár literekkel kér többet, viszont ha csak félgázzal megyek akkor valami nagyon nevetségesen kevés, csak úgy meg nem halad a szerkezet. Ha lenne benne egy olyan eco váltó ahol a 40-et mondjuk 1800-on tudná már futni, már akkor is élvonalbéli fogyasztása lenne szállításban is, de 1400-on is vihetné mert ugyan azt a teljesítményt nyújtja ez a nagy motor kis turbóval szinte alapjáraton mint nagygázon.
Nekem teccik ez a gép, ez is egy egyszerű régi vágású(20-as JD) szerkezet megfelelő euro normákkal, ipari Cummins dízellel, Cat (made in japan) powershift váltóval, marha egyszerű elektronikus terminállal.
Ha majd az új seprő jól seper, akkor lehet meg is merik majd jobban venni, mert lesz mögötte nem rossz hírnevű háttér...
Válasz picus #3025. hozzászólására25 éve Valmet-Valtrázok,nem rosszabbak mint a többi sőt,keveset javítunk,T130,T180és 6400-as van az udvaron a 6400 pont 20 éves tizensok ezer orával Egy hüvelyezést kapott 2 éve ,mert a traktoros lefuvatta a gumit is a légszűrőről.tavaly 16-e óránál egy turbót kapott,(nem gond MTZ stimmelt rá 37e ft-ért)t130-ban 7000óra van azon csak vízpumpa és generátor javítás volt ,a t180-as 5500óra és ott is generátor vízpumpa volt javítva,meg 1x a váltót rángattuk szét,(az is kezelői hiba)
6522 hozzászólás
Válasz máris szomszéd #3071. hozzászólásáraIgen kínál. De viszont csak ők szervizelhetik a márkaszervizben, ha nincsen meg a km, akkor is kell vinni, a kenőanyagok, fékolaj nem ép olcsó kategória, ha te cserélnéd az üzletben olcsóban megveszed. Ki van ez találva, és a szervizelés se ingyenes.
Tavaly nézegettük az expón,KI volt írva az ára és még nagy betűkkel 5 év garancia,üzem óra garanciára nem emlékszem.
Na melyik zöld-kék-bordó kínál öt év garanciát?
A kia autókra is ad 7 évet vagy 150.000 km garanciába.
Válasz mtz1221 #3069. hozzászólásáraIgy igaz!
H100-as Hunyadit kereken 20 évig nyüstöltük, a hajtáslánc bontatlan volt, a futóművön szilentek kutyacsont volt párszor cserélve,de azon kivül szinte semmi gond nem volt vele. Doblemezek küszöbök sárvédőiveket ette meg a rozsda a huszadik év végére.
Ha lehetne újonnan venni ugyan ilyet, simán megvenném.
Válasz iron23 #3066. hozzászólásáraHa hozná a hunday vagy kia autók minőségét,akkor nem is kellene rajta gondolkodni.
Válasz VMisi #3064. hozzászólásáraBeállítás kérdése! Sekély művelésre van, 5-6-8 cm mélységben nagyon egyenletes a munkája, jobb mint a carriernek. A carrier nagyobb mélységben szebben dolgozik de nehezebben boldogul a sok szárral. A rubin nagyon szép munkát végez sekély művelés mellett bármekkora szarmaradvan esetén is! Egész nagy zoldtragyaban is használható volt. Nem dőlt meg el de ezek vannak versenyben.
Válasz VMisi #3064. hozzászólásáraÉs ha magágykészítésre hasznàlja? 10 centire leengedve teljesen homogén visszatömörített talajt kap. Mehet bele a takaró vagy a búza
Válasz iron23 #3056. hozzászólásáraErre a típusra gondolok.

Válasz VMisi #3064. hozzászólásáraezen én is csodálkozom... nekem ollan nem kellene...
Válasz .Feco. #3060. hozzászólásáraA rubin12 a carrierrel ellentétben szinte feketére művel, majdem egy sekély eke. Akkor miért van a listán?
Nagyon látványos a munkája az igaz, de az összes szármaradványt beforgatja.
Válasz J.D. Borda #3062. hozzászólásáraezért nem kell ilyen cégektől semmi sem főleg nem ekkora érték.
NA itt is elkezdőtött...
https://www.agrarszektor.hu/gepek/vihar-a-versatile-korul-ki-forgalmazza-es-szervizeli-majd-a-hazai-gepeket.12301.html
Válasz Drisa #3059. hozzászólásáraVolt már, igen. Lapok és csapagyak is. 5-600 ha-t elmegy így ahogy van, utána lapok már cserélek lesznek de a csapagyak meg sokat kibirnak.
Válasz Drisa #3059. hozzászólásáraNincs meg eldöntve, vagy 9.25-os ugyanilyen carrier csak új, vagy CarrierX vagy Lemken Rubin 12
Válasz .Feco. #2961. hozzászólásáraNem traktor de mi lesz a carrier helyett? Volt már cserélve rajta tárcsa lap?
Válasz szanberg #3051. hozzászólásáraEz kellene neked ez Versat traki is van a videon meg ilyen kapcsolat...
https://www.youtube.com/watch?v=LPUp6zwTkec
Válasz Bárány #3055. hozzászólásáraElőször beszól, utána meg szívecskés szemeket küld! Ezaz, menjen csak Radoczcal közösen kocsmázni valahová!


TYM traktorokat ismeritek? Használ valaki ilyet? Tapasztalat?
Válasz szanberg #3049. hozzászólásáraAjjaj! Jobb lesz, ha követed Radocz példáját, és a testi épséged védelmében távolmaradsz a találkozóról!

Válasz szanberg #3051. hozzászólásáraA hidrugozas tavaj a
Challenger 665b nek nem volt ojan kényelmes mint Pl Mi JD 8530 gépünknek, patzogósab keményebb volt. De ez lehet gépfüggő mi a hidro akumlatorokra figyelünk.
Válasz szanberg #3051. hozzászólásáraIgen, elég fura a motor helye, mármint súlyelosztás szempontjából. Remélem azért nem olyan mint a white-ok voltak, h ágaskodva húzta a vetőgépet ha nehéz volt
Jó, attól azért hosszabb, értelmesebb az elrendezése.
Válasz bandigh #3050. hozzászólásáraÉpp erre játszanak, hátha sötétben az ő gépükbe ül be a farmer a JD helyett.
Válasz bandigh #3050. hozzászólásáraAmerikában szeretik azt a formát.
Egyébként elnézve a videót a nagy MF-ek erősített ikerkerekezhető elsőhídja van alatta Dana gyártmány kompletten rugózással, ez mondjuk nem rossz, tavaly jobban símult talajon mint az az ILS a demó alatt.
Viszont a motor nincsen annyira előrre benne mint a JD-ben a hűtőt viszont kitolták rendesen, az JD távolságban van a kabintól
Válasz szanberg #3034. hozzászólásáraA kérdés jogos, nem tudom miért játszottak rá ennyire a hasonlóságra, mintha valami jd rokonságot sugallna a gép sziluettje. Oké, az elrendezés adott, de egy mf/claas/jd mind jól elkülöníthető forma, sötétben is.
Válasz Bárány #3047. hozzászólásáraminden jöttment moderátor már???









Válasz Sötét Paraszt #3040. hozzászólásáraNincsen annak semmi köze ehhez, az csak úgy jött ahogy a newholland-bühler házassága, úgy volt a régi mfwd a G-szériával kb egyező gép, ezeknek minden alkatrészük különbözik azoktól. Egyébként én úgy olvastam amerikai fórumon, hogy a G-newhollandok lettek a Versatile-től nem pedig fordítva, szerintem közös kóperációból születtek, és nem is voltak rosszak...
Válasz Mfpisti #3044. hozzászólásáraÍrj rá privátban VMisire, akkor hamarabb észreveszi.
Válasz JD Lipi #3045. hozzászólásáraÚgy gondolom:beszéljük meg! Abból semmi baj nem származhat! Semmi jónak nem vagyok elrontója, de ha céges logó, vagy felismerhető személy látszik, azért már büntetnek. Kérem tartsuk ezt tiszteletben. Köszönöm Norbi, hogy elsőre megértettél
Válasz Mfpisti #3044. hozzászólásáraEz így van alátámasztom, reméljük gyorsak lesznek! Ezután ha teszek is fel valamit csak sajátot. Abból nincs senkinek kellemetlenség!
Válasz bandigh #3041. hozzászólásáraNem lesz ügy, megbeszéltük privátban! Tisztán jó szándékból tette fel, megértem! Most meglátjuk mennyire aktívak a modik :-D
Válasz JD Lipi #3042. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz Mfpisti #3036. hozzászólásáraModerátor törli, én sajna nem tudom. Elnézést kérek ha valakit sért.
Válasz Mfpisti #3039. hozzászólásáraÍgy lesz egy poénból Ügy.
Válasz szanberg #3034. hozzászólására A kék bogrács az őse hehe.
Válasz apuci #3038. hozzászólására........1.) például!
2.) soha nem hirdettem a cégemet a fórumon (úgy mint mások), és nem is szeretném. Sokszor elmondtam már itt, hogy ha valaki segítséget kér, tanácsot akar, akkor segítek, vagy legalább próbálok. Ezért vagyok itt, nem másért. A kolléganő pólóján ott van a céges felirat.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #3037. hozzászólásáraLehet valakinek a személyiségi jogát sérti.
Válasz Mfpisti #3036. hozzászólásáraMiert kene torolni?
Válasz JD Lipi #3035. hozzászólásáraEzt valamelyik moderátor törölje legyen szíves!!!!
Moderálási elveink miatt törölve: 2019-01-09 20:51:58
Válasz Sk Laci #3032. hozzászólásáraSEMMI! Nem is értem a kérdésed.
Írtam: eredeti ipari Cummins 9 literes motor, CATER powershift váltó(made in japan), elsőhídját nemtudom, talán danaspicer ha jól informálódtam, kabin is made in japan de saját versatile.
A 20-as JD-hez azért hasonlítottam, mert ugyanolyan régivágású egyszerű kezelőfelülettel rendelkező, de kellően modern gép, hagyományos 16-os power váltóval, hídrugó van, de más túl sok extra nem áll rendelkezésre, ennek nem is ez a lényege, nem a joystickos varióváltós egygombraprogramozomaz egész gépet történet, talajmunkázni nehéz univerzális gépek ezek, 40-es váltó semmi extra.
Árban sokkal a JD alatt volt de az R-es konkurenciája általában felszereltebb is, de ha nem akkor is szignifikáns különbségek vannak.
Válasz Sk Laci #3032. hozzászólásárasárga kerék, Hegyek Ura szerint már ez sok közösség azzal a másik márkával, hahahaha
Válasz szanberg #3030. hozzászólásáraMenyire jártál utána az említet modelnek? Hasonlóság van a JD traktorokal, vagy valami közösük is van /motor, váltó, futómü/? Esetleg az árfekvés a JD-hez képest?
Heccikém! Múltkor beszélgettünk szállításbéli fogyasztásokról. Igaz most egy kicsit spécibb feltételben ment ez de van mai friss infóm az M135Gx-ről. Az biztos, hogy az eco váltó jót tenne neki, de amúgy ez az érték sem rossz tekintve a körülményeket.
Szóval egy jó 100km-et gurultam ma vele. reggel beröffent kb 20 percig hagytam ketyegni 1100-as fordulaton, hogy melegedjen be olvadjon le stb.... Mentem vele fúrón egytengelyessel maga mögött, vastag havas útakon. Aztán távoli erdőben tuskózás volt, itt-ott amott egy-egy kis kupac vastag tuskó, azok között lavírozni, kapartatni(marhára g*ci a tűkörre fagyott földön a 20 centi hó) tolatgatni bebicskázott csúszott, nyomból alig ment ki, keresztbe kasba....Aztán még a végén vágtak rá gallyfából aprólékot, jól ki lett tömve a tuskók köze vele. Majd haza, megmértem 64,4 mázsa teke volt rajta, aztán még kivittem a Rakacai-tó mögé egy kis üdülőnegyedhez ahol a kolléga lakik, ottis tereprendezé, hogy elférjek, tolatgatás kapartatás miegymás, szóval ment a tökölés. Több mint 4 üzemóra ment a gépbe, majdnem 4,5 pedig az úton való gurulás az nem volt 3 sem.
Így tokkal vonóval evett meg a traki 47 liter gázolajat reggeli indítástól hazaérkezésig.
Azt észre vettem, hogy rakottan sem sokkal több a pillanatnyi fogyasztás a mérője alapján, pár literekkel kér többet, viszont ha csak félgázzal megyek akkor valami nagyon nevetségesen kevés, csak úgy meg nem halad a szerkezet. Ha lenne benne egy olyan eco váltó ahol a 40-et mondjuk 1800-on tudná már futni, már akkor is élvonalbéli fogyasztása lenne szállításban is, de 1400-on is vihetné mert ugyan azt a teljesítményt nyújtja ez a nagy motor kis turbóval szinte alapjáraton mint nagygázon.
Válasz Sötét Paraszt #3029. hozzászólásáraJó nagy kabinja van, a dagadt p*csa is kotyogott a helyén meg még ketten is elfértek a jányok hehe
Nekem teccik ez a gép, ez is egy egyszerű régi vágású(20-as JD) szerkezet megfelelő euro normákkal, ipari Cummins dízellel, Cat (made in japan) powershift váltóval, marha egyszerű elektronikus terminállal.
Ha majd az új seprő jól seper, akkor lehet meg is merik majd jobban venni, mert lesz mögötte nem rossz hírnevű háttér...
erre való a versáj hehe
Válasz Mf-es? #3026. hozzászólásáraJól néz ki... Nekem amúgy anno de még most is a Lindner osztrák trakik is tök tetszenek...
Válasz picus #3025. hozzászólására25 éve Valmet-Valtrázok,nem rosszabbak mint a többi sőt,keveset javítunk,T130,T180és 6400-as van az udvaron a 6400 pont 20 éves tizensok ezer orával Egy hüvelyezést kapott 2 éve ,mert a traktoros lefuvatta a gumit is a légszűrőről.tavaly 16-e óránál egy turbót kapott,(nem gond MTZ stimmelt rá 37e ft-ért)t130-ban 7000óra van azon csak vízpumpa és generátor javítás volt ,a t180-as 5500óra és ott is generátor vízpumpa volt javítva,meg 1x a váltót rángattuk szét,(az is kezelői hiba)
Valaki tud konkrét árat?Ki fogja forgalmazni?
Sziasztok velemenyek a Valtra traktorokrol?? Mongyuk T150-160???
Válasz Tomszi #3023. hozzászólásáraMindenre mindenkor nem lehet igaz, de érdemes lehet sakkozni. Búzán most kb 1800ft lett /q cégnek az már nem kevés.
Válasz medikus #3021. hozzászólásáraÍgy van, a lényeg az, hogy mennyiért adja el. A tárolóban sem maradhat örökké.