Válasz *** HM *** #3246. hozzászólásáraNyári és nyári között nagy különbség csak a nyomás megváltoztatásakor lesz. Amúgy nem hinném hogy olyan számottevő lenne, azonos méretben persze.
Válasz *** HM *** #3246. hozzászólásáraén ma rendeltem Kumhót 206/45 17-ben nálam az ár számított,mert minden szarba belemegyek(ütöm- vágom),kiváncsi leszek rá
Válasz *** HM *** #3241. hozzászólásáraSimán lehet, különösen ha már kicsit idősebb a téligumi és elkezd fel keményedni... érezhetően jobban megy, kevesebbet eszik és csendesebb is az autó a nyári gumival!
Válasz traktoristaarpi1 #3231. hozzászólásáraSzemélyautó játszik csak faternak. Műtötték a gerincét és a fókába nehézkes néha a ki+bemászás.
Marad a végére egy 2 littyós TD grand vitara. Mazda moci legalább kimegy a világból.
Válasz ..MZ/X.. #3229. hozzászólásáraEzzel a pénzzel és igényekkel inkább nézzél Transportert T4 1.9TDI vagy az öthengeres 2.5TDI. Ezek tizév mulva is autók lesznek ha el kel adni akkor, is ha menni kell vele akkor is. Crossower/SUV most jó drága divatos marhaságok pár év múlva meg majd te fizetsz csak valahogy leírják a nevedről.
1,5-ig milyen crossowert/SUV-t érdemes nézegetni ami még hajlandó önerőből többet gurulni mint a műhelyben állni?
Amire kell: 95% aszfalt a maradék könnyű terep ahol személyautó is elmegy. Diesel, 2005-nél ne legyen öregebb, évi 10-12e menne bele. Nem baj ha 2t futót húzhatja. Magasabb legyen, hogy könnyű legyen beszállni. Eddig focus kombi volt, azt kellene cserélni.
Válasz Tomi81 #3225. hozzászólásáraHonda CR-V 2.0 Benzin 4 kerék hajtás , Haldexes.
Örök élet + 20 év. Nekünk volt, hibátlan gép.
Csak le kell vadászni, mert ami jó és jó árban van azt elviszik hamar.
Válasz sanyi1965 #3224. hozzászólásáraHasználtat nézegetek.
Az asszony autóját akarom lecserélni valami kombira vagy ilyen terepjárónak látszó tárgyra gondoltam. Igazából csak a csomagtartó miatt kellene valami nagyobb.
Kia ceed kombi, kia sportage van képbe. Innen jött a hyundai, mert valamiért olcsóbbak mint a sportage. Nagyobb nem kell, mert az meg a garázsba nem fér be...
Ja, csak benzineseket nézek. Diesel nem kell. (6000-10000km/évre kell, azt még 10l fogyasztással is kibírom)
Válasz szanberg #3222. hozzászólásáraFélig off,bocsi.Kölyök voltam , rálátásom volt egy '42-43-ban készült WV bogárra.84-ig bontatlan boxer motorral működött,540e km körül volt benne,amikor vége lett.Igaz,akkor már nem a benzin,hanem a motorolaj volt csappal,ejtőtartályosan bekötve...
Válasz GREVEN #3215. hozzászólásáraUgyan ez van manapság majdnem mindegyik láncos motorral. BMW-nél is 2006utániakkal kb 100ezrenként lehet menni lánc cserére, ráadásul hátul van benne és ki kell venni a motort is emiatt, nagy barom volt aki ilyet kitalált, a régebbieknél meg van 500ezer felett futott autó ismerősi körben 2 és 3 literes is gyári láncokkal, de írhatnám az opeleket fiatokat stbstb...
Engem az háborít ezen fel, hogy veszel egy új ilyen autót és 2-3évente hagyd ott napokra a szervízben ha nem akarod, hogy elszakadjon benne. Az ember kifizeti simán, nem erről van szó, mai felgyorsult világban otthon sincsen mindig idő szerelni, van amikor elkell vinni szervízbe és kész, csak egyrészt senki sem fogja úgy megcsinálni mint én magamnak, nem mellékesen meg az elv amiről beszélünk...
Válasz GREVEN #3215. hozzászólásáraDuplex, csak éppen a második az, az első fő hajtó lánc meg csak egy soros ami a főtengelyről hajt felfelé és erről tovább a másik lánc, a régiekben pont a duplája vastag ez is benne, sosincsen velük baj, enyémben 700ezer feletti futás van gyári láncokkal...
Azt mondom inkább lenne szíjjas, azt lecseréled pikpakk olajozás nélkül mikor elő van írva oszt jónapot, gyorsan olcsón és ha ezt megtetted akkor örök a motorod nemfog szakadni semmi, a láncosok addig jók amíg nem gyengítették el és nem kell sosem cserélni, ha már igen akkor megette a fene sokkal többe van nem mellékesen millióval több macerával cserélhető...
Válasz Tomi81 #3212. hozzászólásáraIgaz, hogy nekem nincsen, de volt szerencsém vezetni. Nékem nem jöt be. Akiét vezetem elég gyakran látogatja a szerviszt, mindig valamilyen elektromos bizbasz elmegy neki rajta. Nekem idén lesz 11 éves a Ssangyong Kyronom, elment a naftapumpa /állitólag a rosz nafta miat /, és az agyát ki kelet cserélni. Járja a határt, utakot, vonszolja az utánfutót, ha kel, de ha beleülök akor megy. Haza még sohase kelet húznom.
Válasz ..MZ/X.. #3208. hozzászólásáraVolt tapasztalat vele. Egy jo pár évig volt meg. A 2.5crdi motor 103kw eleg bajos motor ha eleri a 200000km mar szep tole nekem ekkor tajt halt meg. Hibas szeria csapagyas lett a fotengely ,pedig 10000km volt olaj cserelve, habar aki 15000 cserelte annak se sokal hamarab ment szet. A valtoja se orok es a 4x4 is hamar megadja magat. Es a fogyasztas is kicsit sok 10-14 liter. Pozitiv hogy kenyelmes tágas eros de nem banom hogy tul adtam rajta.
Válasz kissjanos04 #3207. hozzászólásáraSok szerelő, meg használó szavait leszürve az derült ki, hogy a 2008 és környékiek a legbetegebbek. A sokkal öregebbek még békebeli anyagból lettek összerakva és túl lettek méretezve, míg a 2011 utániakban meg javítva lettek az előzőek gyengeségei. Majd elválik. Ebben már az egyik lánc duplex a vezérlésben.
Válasz GREVEN #3205. hozzászólására6,5 literbe megállt. L200-ashoz képest ha csak évi 10 ezer km-t megyünk,akkor is keres üzemanyagon 200 ezret. Nem gondoltam volna ezt azért.
Válasz GREVEN #3205. hozzászólásáraVisszább olvastam, hogy van navarád? háát nekünk is volt, 2008-as évjárat újonnan vásárolt, és elejétől fogva csak hibák jöttek ki rajta pedig föld úton nem mentünk vele 1km-t sem. Nagy szar volt az egész, azóta csak német autót vásárolok.
Válasz GREVEN #3202. hozzászólásáraSzia az ilyen EGR faszságokat és részecskeszűrőt ki kell belőle szedetni, át kell írni a programot, meg van erre is a megfelelő ember.
Én is kiszedettem eddig minden kocsimból mikor megvettem, sokkal jobban megy és nem fojtja a motort sem. . .
Válasz GREVEN #3200. hozzászólásáraA sok keserűség mellett egy kis örömünk is van. 7,2 a vegyes fogyasztása a szekérnek. Persze amikor itthon van és hajlandó is menni.
Válasz GREVEN #3202. hozzászólásáraSzedd ki a szelepet, a helyét dugaszold el lemezzel és töröljétek ki az agyából a kódot ha sikerül még a motor is tovább bírja mert a korom nem fogja csiszolni koptatni a belső alkatrészeket!
5950 hozzászólás
Válasz bandigh #3249. hozzászólásáraazért egy keményebb összetételűnek kevesebb lehet a fogyasztása
Válasz *** HM *** #3246. hozzászólásáraNyári és nyári között nagy különbség csak a nyomás megváltoztatásakor lesz. Amúgy nem hinném hogy olyan számottevő lenne, azonos méretben persze.
Válasz *** HM *** #3246. hozzászólásáraén ma rendeltem Kumhót 206/45 17-ben nálam az ár számított,mert minden szarba belemegyek(ütöm- vágom),kiváncsi leszek rá
Válasz Dave #3243. hozzászólásáramert télen lassabban mész
Válasz Claastra. #3245. hozzászólásáraVàgom aztat...de olvasok csökkenéseket márkaváltasnál...
Válasz *** HM *** #3244. hozzászólásáraA gunikon jelölve van a fogyasztási tényező
Válasz .Feco. #3242. hozzászólásáraNyári nyári váltáskor...
Válasz *** HM *** #3241. hozzászólásáraNekem fél liter különbség van a téli javára, mind kettő kb. egy idős, téli keskenyebb 1 cm-vel és márkásabb is.
Válasz *** HM *** #3241. hozzászólásáraSimán lehet, különösen ha már kicsit idősebb a téligumi és elkezd fel keményedni... érezhetően jobban megy, kevesebbet eszik és csendesebb is az autó a nyári gumival!
Vettetek már észre fogyasztás csökkenést nyárigumi váltàskor?
Mondjuk 1l lehet ?
Válasz traktoristaarpi1 #3231. hozzászólásáraSzemélyautó játszik csak faternak. Műtötték a gerincét és a fókába nehézkes néha a ki+bemászás.
Marad a végére egy 2 littyós TD grand vitara. Mazda moci legalább kimegy a világból.
Válasz Claastra. #3230. hozzászólására
Nagynak nagy csak a hasa van alacsonyan.
Válasz bandigh #3237. hozzászólására1,9 pd 105 ló 265e km ,Komfortline
Válasz Claastra. #3233. hozzászólásáraMotor? Km?
Válasz zscsizmadia1 #3234. hozzászólására1,9 pd 265e km
Válasz zscsizmadia1 #3234. hozzászólására1.2i

Válasz Claastra. #3233. hozzászólására2.0 tdi?
Valakinek?1,25 nokiásdoboz

Nyári guminál adtok a teszteredményekre?
Mich
Bridg
Conti
Hankook
Semperit
Firestone
Pl. az ársorrendjük ez az 1. 6é ...
Válasz ..MZ/X.. #3229. hozzászólásáraEzzel a pénzzel és igényekkel inkább nézzél Transportert T4 1.9TDI vagy az öthengeres 2.5TDI. Ezek tizév mulva is autók lesznek ha el kel adni akkor, is ha menni kell vele akkor is. Crossower/SUV most jó drága divatos marhaságok pár év múlva meg majd te fizetsz csak valahogy leírják a nevedről.
Válasz ..MZ/X.. #3229. hozzászólásáravan egy 2008-as alhambránk 1,4 névre írva
1,5-ig milyen crossowert/SUV-t érdemes nézegetni ami még hajlandó önerőből többet gurulni mint a műhelyben állni?
Amire kell: 95% aszfalt a maradék könnyű terep ahol személyautó is elmegy. Diesel, 2005-nél ne legyen öregebb, évi 10-12e menne bele. Nem baj ha 2t futót húzhatja. Magasabb legyen, hogy könnyű legyen beszállni. Eddig focus kombi volt, azt kellene cserélni.
Válasz jonny 6930 #3216. hozzászólásáraKöszi! Akkor ez nem a legjobb választás, gondolom ezért olcsóbbak.
Válasz Tomi81 #3225. hozzászólásáraHonda CR-V 2.0 Benzin 4 kerék hajtás , Haldexes.
Örök élet + 20 év. Nekünk volt, hibátlan gép.
Csak le kell vadászni, mert ami jó és jó árban van azt elviszik hamar.
Válasz Tomi81 #3225. hozzászólásáraitt pénztárca kímélés és helyszükséglet miatt vettek Carens-t,stabil kocsinak látszik de nem SUV.
Válasz sanyi1965 #3224. hozzászólásáraHasználtat nézegetek.
Az asszony autóját akarom lecserélni valami kombira vagy ilyen terepjárónak látszó tárgyra gondoltam. Igazából csak a csomagtartó miatt kellene valami nagyobb.
Kia ceed kombi, kia sportage van képbe. Innen jött a hyundai, mert valamiért olcsóbbak mint a sportage. Nagyobb nem kell, mert az meg a garázsba nem fér be...
Ja, csak benzineseket nézek. Diesel nem kell. (6000-10000km/évre kell, azt még 10l fogyasztással is kibírom)
Válasz Sk Laci #3220. hozzászólásáraix 35-t írt a kolléga.néztem újat anno,még 2000-est,gyengének tűnt,aztán kihozták 1700-al,lemondtam róla.szebbet-jobbat is találni,szerintem használtat keres barátunk.
Válasz szanberg #3222. hozzászólásáraFélig off,bocsi.Kölyök voltam , rálátásom volt egy '42-43-ban készült WV bogárra.84-ig bontatlan boxer motorral működött,540e km körül volt benne,amikor vége lett.Igaz,akkor már nem a benzin,hanem a motorolaj volt csappal,ejtőtartályosan bekötve...
Válasz GREVEN #3215. hozzászólásáraUgyan ez van manapság majdnem mindegyik láncos motorral. BMW-nél is 2006utániakkal kb 100ezrenként lehet menni lánc cserére, ráadásul hátul van benne és ki kell venni a motort is emiatt, nagy barom volt aki ilyet kitalált, a régebbieknél meg van 500ezer felett futott autó ismerősi körben 2 és 3 literes is gyári láncokkal, de írhatnám az opeleket fiatokat stbstb...
Engem az háborít ezen fel, hogy veszel egy új ilyen autót és 2-3évente hagyd ott napokra a szervízben ha nem akarod, hogy elszakadjon benne. Az ember kifizeti simán, nem erről van szó, mai felgyorsult világban otthon sincsen mindig idő szerelni, van amikor elkell vinni szervízbe és kész, csak egyrészt senki sem fogja úgy megcsinálni mint én magamnak, nem mellékesen meg az elv amiről beszélünk...
Válasz GREVEN #3215. hozzászólásáraDuplex, csak éppen a második az, az első fő hajtó lánc meg csak egy soros ami a főtengelyről hajt felfelé és erről tovább a másik lánc, a régiekben pont a duplája vastag ez is benne, sosincsen velük baj, enyémben 700ezer feletti futás van gyári láncokkal...
Azt mondom inkább lenne szíjjas, azt lecseréled pikpakk olajozás nélkül mikor elő van írva oszt jónapot, gyorsan olcsón és ha ezt megtetted akkor örök a motorod nemfog szakadni semmi, a láncosok addig jók amíg nem gyengítették el és nem kell sosem cserélni, ha már igen akkor megette a fene sokkal többe van nem mellékesen millióval több macerával cserélhető...
Válasz Tomi81 #3212. hozzászólásáraHa újat akarsz, akor nézzél rá a Tusonra. Az újak elégé tetszetősek, és valahol az LX35 áránál vanak.
Válasz Tomi81 #3212. hozzászólásáraIgaz, hogy nekem nincsen, de volt szerencsém vezetni. Nékem nem jöt be. Akiét vezetem elég gyakran látogatja a szerviszt, mindig valamilyen elektromos bizbasz elmegy neki rajta. Nekem idén lesz 11 éves a Ssangyong Kyronom, elment a naftapumpa /állitólag a rosz nafta miat
/, és az agyát ki kelet cserélni. Járja a határt, utakot, vonszolja az utánfutót, ha kel, de ha beleülök akor megy. Haza még sohase kelet húznom.
Válasz zscsizmadia1 #3217. hozzászólásáraSzerintem jah.
Van a youtube-on egy tag, west yorkshire engine service néven vannak videói. Ott találsz mindent róluk.
Facebookon én már beszéltem is a taggal, nagyon segítőkész.
Nissan Pathfinder is N
avarra broblémákkal küzd?
Válasz ..MZ/X.. #3208. hozzászólásáraVolt tapasztalat vele. Egy jo pár évig volt meg. A 2.5crdi motor 103kw eleg bajos motor ha eleri a 200000km mar szep tole nekem ekkor tajt halt meg. Hibas szeria csapagyas lett a fotengely ,pedig 10000km volt olaj cserelve, habar aki 15000 cserelte annak se sokal hamarab ment szet. A valtoja se orok es a 4x4 is hamar megadja magat. Es a fogyasztas is kicsit sok 10-14 liter. Pozitiv hogy kenyelmes tágas eros de nem banom hogy tul adtam rajta.
Válasz kissjanos04 #3207. hozzászólásáraSok szerelő, meg használó szavait leszürve az derült ki, hogy a 2008 és környékiek a legbetegebbek. A sokkal öregebbek még békebeli anyagból lettek összerakva és túl lettek méretezve, míg a 2011 utániakban meg javítva lettek az előzőek gyengeségei. Majd elválik. Ebben már az egyik lánc duplex a vezérlésben.
Válasz GREVEN #3205. hozzászólására6,5 literbe megállt. L200-ashoz képest ha csak évi 10 ezer km-t megyünk,akkor is keres üzemanyagon 200 ezret. Nem gondoltam volna ezt azért.
Válasz Tomi81 #3212. hozzászólásáraSUV vételén meditálsz?
Hyundai ix35 valakinek?
Válasz kissjanos04 #3207. hozzászólásáraLehet hogy földúton kellett volna használni, amire való, és akkor nem lett volna semmi baja
Válasz ..MZ/X.. #3208. hozzászólásáraturbó,motorolajszivattyú,vezérlés ,ezt kellett cserélnem multhéten,egy hasonló évjáratún
Sorentoval valakinek tapasztalata? 2002-09-es első szériával szabad foglalkozni?
Válasz GREVEN #3205. hozzászólásáraVisszább olvastam, hogy van navarád? háát nekünk is volt, 2008-as évjárat újonnan vásárolt, és elejétől fogva csak hibák jöttek ki rajta pedig föld úton nem mentünk vele 1km-t sem. Nagy szar volt az egész, azóta csak német autót vásárolok.
Válasz GREVEN #3202. hozzászólásáraSzia az ilyen EGR faszságokat és részecskeszűrőt ki kell belőle szedetni, át kell írni a programot, meg van erre is a megfelelő ember.
Én is kiszedettem eddig minden kocsimból mikor megvettem, sokkal jobban megy és nem fojtja a motort sem. . .
Válasz GREVEN #3204. hozzászólásáraMár 7 liter alatt. Mikulásra termelni is fog lehet.
Válasz GREVEN #3200. hozzászólásáraA sok keserűség mellett egy kis örömünk is van. 7,2 a vegyes fogyasztása a szekérnek. Persze amikor itthon van és hajlandó is menni.
Válasz GREVEN #3202. hozzászólásáraSzedd ki a szelepet, a helyét dugaszold el lemezzel és töröljétek ki az agyából a kódot ha sikerül még a motor is tovább bírja mert a korom nem fogja csiszolni koptatni a belső alkatrészeket!
Átkozott Accordba a második EGR szelep is megadta magát úgy néz ki.
Megint letilt a kocsi 2000-es fordulat fölött.
Lehet ezeket valahogy tisztítani?
Vagy hogy lehet ettől véglegesen megszabadulni?
Kiírni levakolni mit szoktak ezzel csinálni? Nem vagyok jártas a témában.
Válasz GREVEN #3200. hozzászólásáraIgen, szorítja magát a visco és hajt a ventilátor mint a fene.
9év alatt 1db izzító gyertyát cseréltem, lehet most is van köztük rossz nemtudom, -15ben nem fordul körbe a motorja indúl pöccösen.
A vez.mű lánc feszítője nem fűrészfogas a régiben, szerintem az újban sem, bár olyan ropogós újat még nem javítottam mint a tietek.