Válasz kori01 #3386. hozzászólásáraA korábbi szériáknál a magasabb lóerős 1,5dci motoroknál hajtórúd csapágyakat kellett cserélni, rendszerint 2-300ezer között, de ott is a kis lóerős változatok kimentek a világból. A kicsit újabbak(2010körüliek) tényleg nagyon stabil gépek, sosem hittem volna mindig óczkodtam tőlük de futár haver a pár évesen 500ezret futott Kangoo-jával ezt megcáfolta, de sorolhatnék még akarmennyi példát is erre.
Én is keresek kis haszon járműt emberemnek bejárásra anyagbeszerezni, biztos, hogy egy kis Kangoot fogok hozni 5-8évesen nem is drága és strapás kis szerkezet
Válasz kovacsmihaly0905 #3387. hozzászólásáraSzerintem is az, azt tudom hogy az az "igazi kalapácsolós" merci motor az igazi! némelyik elment 600-800 ezer kilómétert is! Na ilyet már nem gyártanak egy darabig, mert tudod fogyasztó társadalmat csinált a nagytőke az emberekből!
Igaz úgy kell vele kanyarodni mint egy Ikarussal h kiteszed az orrát, de a parkolással nincs gond. Plázázni nem járunk, de igaz az állítás. Ha néha oda vetődünk akkor nem állok be hnem megállok mellette.
Válasz Claastra. #3366. hozzászólásáraSzerintem a terracan szabadonfutós. Az első kerékagyakban szakitja meg a hajtást mint az aró, csak itt nem kézzel kell tekergetni a poharakat.
Válasz Sk Laci #3368. hozzászólásáraNekem a dokker elődje van, az MCV és több mint 400000 km-t nyomtunk bele. Soha semmiféle baja nem volt. A sok túlterhelt mezei túrának hála néha kellett futóművet javitani. Ennek a modelnek az alapja a renault megane. Onnan örökölte az elektromos szervóját meg a strapabiró futóműveit. Motorja 1.5 dci, ami egyszerüen elpusztithatatlan. Most 10 évesen az ajtóboritók kezdtek rozsdásodni de a karoszéria többi része még ép. A skodám már sokkal fiatalabb korában foltozást igényelt a küszöbökre. Talán rövidesen ránézünk a porlasztókra is, mert kicsit kormolni kezdett. Ha megb0zható, egyszerű, strapabiró autó kell, akkor nagyon ajánlom. Ja és kb 16 cm a hasmagassága, ami kb akkora mint a skoda karoq-é, csak azzal nem tudsz 800 kg linzi sóval bakhátas földuton porolni.
Válasz ND #3373. hozzászólásáraNekem is van hosszú traficom és családi autónak vagy dokker helyett biztosan nem venném meg. Fogysztását 8 liter alá vinni elég nehéz mig a dokker max. 6-ot kér. Parkolni művészet és ezekre a szabvány plázás parkolókba be se fér.
Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #3375. hozzászólásáraBenzinest lesem én is. De ez a 7-8 liter egy kicsit magas. Enyiből elvan nekem a terénkocsi ami 2,2 tonna üresen, 255-ös széles gumikon 4x4 meghajtásal. Majd még gondolkodom rajta, nem kell azonal. Meg még a terményekért /napraforgó, kukorica/ se látam a pénzt, és még nemhagyják kiszámlázni se. Idén a napraforgópiac rendesen "felborult".
Válasz Sk Laci #3368. hozzászólásáraÉn enyhén allergiás voltam, vagyok a dácsia-névre, de végutóbb egy Dokker lett a 3 autó, személyautós verzióban. Ha rajtam múlt volna akkor valamilyen terepjáró-jellegű kellett volna minimum igazán ide erre az útra sok esetben, csak ez jobban pakolható kombi-szerű, meg hát kicsit nagyobb a hely mint egy személyautóban. Így ez lett, meg hát a Duster vagy 4,6 lett volna. Annyit meg nem szántunk a projektre, pláne mivel feljebb írtam 3 autó van így. Ezért a pénzért 4x4-es Vitarát is ajánlottak már, újat. A minősége összességében nem olyan mint egy nagyobb névvel ellátott autó, azaz zörgősebb beltér, kicsit bililemez-gyanús anyag. Meg a váltója kicsit "nyers", de összességében használható autó. Benyóból olyan 7-8 literrel elvan, főleg ha már bejáródik, mivel ha nem terepjárónk lett, mivel a többség leszavazta akkor a fő szempont az volt, hogy benzines legyen egy autó mindenképpen a 3-ból.
Válasz Sk Laci #3372. hozzászólásáraén egy pick-up logant hajtottam 4 évig 140e km-rel adtuk el semmi gond nem volt vele,4-5liter naftával elment,a dácia már rönó ugy mint a skoda vw nem kell félni tőle,én "magyar" autótól jobban tertanék,ja és dácia dieselmotor van a merci a,b,c-ben is
Válasz *** HM *** #3369. hozzászólásáraNem a leírás miat kell. A 3. autóm a majd 20 éves Felíciát szeretném idővel leváltani. Sajnos a sárvédők falcaiban "kivirágzot" rendesen. Ha a mai világban még lehetne kapni olyan megbízható autót, mint a nálam levő Felícia, akor nagyon örülnék neki. Megbízható, olcsón fentartható, nem szervizigényes autó. Mult héten volt a müszakin, a motorja közelít a 300 000 km-hez, de az emisziók hihetetlenül alacsonyak. Olajat meg végkép nem eszi.
Válasz Sk Laci #3368. hozzászólásáraÉn is nézegettem de nagyobbat vettünk végül.
Amit egy tulaj bácsi mondott a szalonban h nem lehet kinyitni a raktér ajtaját ha futó van a vonóhorgon mert a kutyafej magasabban van mint az ajtó alja.
Ez elég bosszantó.
Egyébként dicsérte
Fapados, olcsó rosszul illesztett műanyagok, miegymás, de ezen az áron nem kell jaguárra számítani.
Igásló.
Válasz Sk Laci #3368. hozzászólásáraEgyik koma vett pár hónapja de nem dumáltunk róla... Belenéztem csak...
10000eus ilyen kocsinál mit számít mi hogy s mint.... ha melóskocsinak veszed.... Mehet a darálóba ha benyűgösödik az élet vele oszt jöhet 1 másik vlm. .....
Úgyis kell a költség.
Válasz traktorajtóhajtogató #3312. hozzászólásáraSzia. Augusztus elején kidicsérted a Dácia autókat. Jó egy hete voltam a Nyitrai autószalonon, és eléggé szemetütöt nekem a Dokker model. Praktikus autó, viszonylag alacsony árban. Tudnál eről a modelről valami közelebit mondani? Mik a gyengéi? Hogyan bírják a futómüvön a golyóscsapok?
Természetesen más hozászóllását is szivesen várom, aki valami közelebit tud nekem mondani a Dokker modelról.
Szakértők,fel van adva a lecke,adott egy Terracan(2,9crdi aut stb full)alámagyek leállítva az autó,simán forog az elsőkardán,de a legnagyobb dombra is felmászik,valamit kapcsol az elsődifiben is????
Válasz *** HM *** #3347. hozzászólásáraSzerintem az újabbfajta 2011 utáni E-Mercik nagyon fasza gépek, stabilak tartósak, németben 500ezer km alatt nincsen taxi belőlük 3éves korban, jó a futómű, jók a motorok, merci váltója is stabil és ezek az újabb sokfokozatos történetek szuperül is működnek, nekem ez szimpatikus.
Válasz zsozsi51 #3337. hozzászólásáraha jó autót keresel van az udvarban egy opel meriva 1,7 d 160e km-rel 125 lovas 6 sebességes,alváz és üregvédelemmel (németnél ez ritka)3000eu + papirozás(kb 200e névre írva),érdemes megnézni
Most hogy 4-es utat megcsinálják, már van aszfaltozott felüljáró, ráadásul jó pár 100 métert be is aszfaltozták a földek irányában, szerencsére nekem elején van igy már nem kell 4x4 a szemléhez!
Válasz Sk Laci #3338. hozzászólásáraAz enyémben 380000 volt 12 évesen, mikor eladtam és csak azért mert kb. 6 éves korára már volt mellette más autóm is. Szomszéd nepper hozott már másféléves 189000 km-s pásszátot.
6090 hozzászólás
Válasz szanberg #3389. hozzászólásáraJa ahogy mondod egy pont hajtókar csapágyas lett amivel mentünk.
Válasz kori01 #3386. hozzászólásáraA korábbi szériáknál a magasabb lóerős 1,5dci motoroknál hajtórúd csapágyakat kellett cserélni, rendszerint 2-300ezer között, de ott is a kis lóerős változatok kimentek a világból. A kicsit újabbak(2010körüliek) tényleg nagyon stabil gépek, sosem hittem volna mindig óczkodtam tőlük de futár haver a pár évesen 500ezret futott Kangoo-jával ezt megcáfolta, de sorolhatnék még akarmennyi példát is erre.
Én is keresek kis haszon járműt emberemnek bejárásra anyagbeszerezni, biztos, hogy egy kis Kangoot fogok hozni 5-8évesen nem is drága és strapás kis szerkezet
Válasz kovacsmihaly0905 #3387. hozzászólásáraSzerintem is az, azt tudom hogy az az "igazi kalapácsolós" merci motor az igazi! némelyik elment 600-800 ezer kilómétert is! Na ilyet már nem gyártanak egy darabig, mert tudod fogyasztó társadalmat csinált a nagytőke az emberekből!
Válasz kori01 #3386. hozzászólásáraHülyeség!
Válasz traktorajtóhajtogató #3381. hozzászólására1.5dci a legmegbizhatatlanabb motor volt pedig.
Válasz Sk Laci #3377. hozzászólásáraPedig az! Szomszéd huga szereli a soron befelé
Válasz traktorajtóhajtogató #3380. hozzászólásáraSok gyerek sok lom
Meg a dokkerbe nem fér 10 kissebbségi szüretkor
Igaz úgy kell vele kanyarodni mint egy Ikarussal h kiteszed az orrát, de a parkolással nincs gond. Plázázni nem járunk, de igaz az állítás. Ha néha oda vetődünk akkor nem állok be hnem megállok mellette.
Válasz traktorajtóhajtogató #3382. hozzászólásáraUtána néztem,az első difiben is van kapcsoló ,amig nem zárod a terepváltót addig nincs hajtás az első difiben sem
Válasz Claastra. #3366. hozzászólásáraSzerintem a terracan szabadonfutós. Az első kerékagyakban szakitja meg a hajtást mint az aró, csak itt nem kézzel kell tekergetni a poharakat.
Válasz Sk Laci #3368. hozzászólásáraNekem a dokker elődje van, az MCV és több mint 400000 km-t nyomtunk bele. Soha semmiféle baja nem volt. A sok túlterhelt mezei túrának hála néha kellett futóművet javitani. Ennek a modelnek az alapja a renault megane. Onnan örökölte az elektromos szervóját meg a strapabiró futóműveit. Motorja 1.5 dci, ami egyszerüen elpusztithatatlan. Most 10 évesen az ajtóboritók kezdtek rozsdásodni de a karoszéria többi része még ép. A skodám már sokkal fiatalabb korában foltozást igényelt a küszöbökre. Talán rövidesen ránézünk a porlasztókra is, mert kicsit kormolni kezdett. Ha megb0zható, egyszerű, strapabiró autó kell, akkor nagyon ajánlom. Ja és kb 16 cm a hasmagassága, ami kb akkora mint a skoda karoq-é, csak azzal nem tudsz 800 kg linzi sóval bakhátas földuton porolni.
Válasz ND #3373. hozzászólásáraNekem is van hosszú traficom és családi autónak vagy dokker helyett biztosan nem venném meg. Fogysztását 8 liter alá vinni elég nehéz mig a dokker max. 6-ot kér. Parkolni művészet és ezekre a szabvány plázás parkolókba be se fér.
Válasz zscsizmadia1 #3378. hozzászólásáraa Merci Citan,meg csillagos kangóóóó
Válasz Sk Laci #3377. hozzászólásáraEz a globalizáció.Renault motorok vannak a kis mergákba tényleg.A merci platós meg navarra klón.
Válasz Claastra. #3374. hozzászólásáraDácia dieselmotor a merciben??? No ne marháskodj. A német csillag be merné építeni azt, ami nem az övé???
Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #3375. hozzászólásáraBenzinest lesem én is. De ez a 7-8 liter egy kicsit magas. Enyiből elvan nekem a terénkocsi ami 2,2 tonna üresen, 255-ös széles gumikon 4x4 meghajtásal. Majd még gondolkodom rajta, nem kell azonal. Meg még a terményekért /napraforgó, kukorica/ se látam a pénzt, és még nemhagyják kiszámlázni se. Idén a napraforgópiac rendesen "felborult".
Válasz Sk Laci #3368. hozzászólásáraÉn enyhén allergiás voltam, vagyok a dácsia-névre, de végutóbb egy Dokker lett a 3 autó, személyautós verzióban. Ha rajtam múlt volna akkor valamilyen terepjáró-jellegű kellett volna minimum igazán ide erre az útra sok esetben, csak ez jobban pakolható kombi-szerű, meg hát kicsit nagyobb a hely mint egy személyautóban. Így ez lett, meg hát a Duster vagy 4,6 lett volna. Annyit meg nem szántunk a projektre, pláne mivel feljebb írtam 3 autó van így. Ezért a pénzért 4x4-es Vitarát is ajánlottak már, újat. A minősége összességében nem olyan mint egy nagyobb névvel ellátott autó, azaz zörgősebb beltér, kicsit bililemez-gyanús anyag.
Meg a váltója kicsit "nyers", de összességében használható autó. Benyóból olyan 7-8 literrel elvan, főleg ha már bejáródik, mivel ha nem terepjárónk lett, mivel a többség leszavazta akkor a fő szempont az volt, hogy benzines legyen egy autó mindenképpen a 3-ból.
Válasz Sk Laci #3372. hozzászólásáraén egy pick-up logant hajtottam 4 évig 140e km-rel adtuk el semmi gond nem volt vele,4-5liter naftával elment,a dácia már rönó ugy mint a skoda vw nem kell félni tőle,én "magyar" autótól jobban tertanék,ja és dácia dieselmotor van a merci a,b,c-ben is
Válasz Sk Laci #3371. hozzászólásáraegy 9személyes hosszított Opel Vivarot.

3gyerek van, és a Dokkerbe nem fért volna be a 3gyerekülés egymás mellé.
Így meg külön sorba is lehet ültetni őket, ha rosszak
meg ebbe befér hátra egy raklap ha kiveszem az üléseket akkor akár 3 is 1200kg-ig, meg húzhat 1500at (ha lenne hozzá jogsim)
Válasz *** HM *** #3369. hozzászólásáraNem a leírás miat kell. A 3. autóm a majd 20 éves Felíciát szeretném idővel leváltani. Sajnos a sárvédők falcaiban "kivirágzot" rendesen. Ha a mai világban még lehetne kapni olyan megbízható autót, mint a nálam levő Felícia, akor nagyon örülnék neki. Megbízható, olcsón fentartható, nem szervizigényes autó. Mult héten volt a müszakin, a motorja közelít a 300 000 km-hez, de az emisziók hihetetlenül alacsonyak. Olajat meg végkép nem eszi.
Válasz ND #3370. hozzászólásáraSzia. Milyet, ha szabad kérdezni?
Válasz Sk Laci #3368. hozzászólásáraÉn is nézegettem de nagyobbat vettünk végül.
Amit egy tulaj bácsi mondott a szalonban h nem lehet kinyitni a raktér ajtaját ha futó van a vonóhorgon mert a kutyafej magasabban van mint az ajtó alja.
Ez elég bosszantó.
Egyébként dicsérte
Fapados, olcsó rosszul illesztett műanyagok, miegymás, de ezen az áron nem kell jaguárra számítani.
Igásló.
Válasz Sk Laci #3368. hozzászólásáraEgyik koma vett pár hónapja de nem dumáltunk róla... Belenéztem csak...

10000eus ilyen kocsinál mit számít mi hogy s mint.... ha melóskocsinak veszed.... Mehet a darálóba ha benyűgösödik az élet vele oszt jöhet 1 másik vlm. .....
Úgyis kell a költség.
Válasz traktorajtóhajtogató #3312. hozzászólásáraSzia. Augusztus elején kidicsérted a Dácia autókat. Jó egy hete voltam a Nyitrai autószalonon, és eléggé szemetütöt nekem a Dokker model. Praktikus autó, viszonylag alacsony árban. Tudnál eről a modelről valami közelebit mondani? Mik a gyengéi? Hogyan bírják a futómüvön a golyóscsapok?
Természetesen más hozászóllását is szivesen várom, aki valami közelebit tud nekem mondani a Dokker modelról.
Válasz Claastra. #3366. hozzászólásáraMilyen évjárat ?
itt vannak kezelési 2002-től 2007ig
- link
Szakértők,fel van adva a lecke,adott egy Terracan(2,9crdi aut stb full)alámagyek leállítva az autó,simán forog az elsőkardán,de a legnagyobb dombra is felmászik,valamit kapcsol az elsődifiben is????
Jó látni hogy azért vannak még tökösek felétek is.
Válasz _NB_ #3362. hozzászólásáraAz F350 azért nem egy L200
Válasz *** HM *** #3361. hozzászólásáraML merci
Válasz *** HM *** #3361. hozzászólásáraOFF
Tudjuk, tudjuk "csak fűnyírót a hétvégi telekre" :)
videó
Még egy MTZ is megirigyelni ...bezzeg EU-ba ..
nem tudom a hülyeségen kívül valami normális dolgot mikor fogunk átvenni az USA-től. ..
link
Melyikben van a legtöbb kakaó a mostaniak közül 1 3.5t futó elé ha vesszük?
Válasz tuto1 #3359. hozzászólásáraSzerintem a legjobb lehet a kategoriában.
Új Hiluxról van valakinek tapasztalatai?
ISUZU D MAX LIMITED EDITION ELADÓ!


Érd: pelsoagrotradekft@gmail.com
valaki a párjának"hobbiterepjáró"???? Octavia scout 2000pd 4x4 10cmrel magasabb a többinél,nagy navis média



Válasz _NB_ #3355. hozzászólásáraX, Y, Z- Drive Nem
Lendület Igen
Fizika Igen
Egy kis orosz házi "teszt"
Na ebből a gokartból se szállnék ki... max az ára csikolna... gyulladós fostalicska.
Válasz jedi #3351. hozzászólásáraÉn mondjuk a W211 utánira gondoltam amit látni itt a videón 20másodperc után
Válasz *** HM *** #3347. hozzászólásáraAmelyikhez adják az ekét is videó
Válasz szanberg #3350. hozzászólásáraMerci W124,W211 ,az tényleg jó .
Válasz *** HM *** #3347. hozzászólásáraSzerintem az újabbfajta 2011 utáni E-Mercik nagyon fasza gépek, stabilak tartósak, németben 500ezer km alatt nincsen taxi belőlük 3éves korban, jó a futómű, jók a motorok, merci váltója is stabil és ezek az újabb sokfokozatos történetek szuperül is működnek, nekem ez szimpatikus.
Válasz *** HM *** #3347. hozzászólásáraA6 allroad, miért kellene keresgélni ha már megalkották a parasztnak a non-plus-ultra-t?
Válasz *** HM *** #3347. hozzászólásáraRs6 ,M5,E500

Audi A6 méretben és kategóriában melyik típusok épkézláb kocsik manapság?
Válasz Claastra. #3345. hozzászólására
Válasz zsozsi51 #3337. hozzászólásáraha jó autót keresel van az udvarban egy opel meriva 1,7 d 160e km-rel 125 lovas 6 sebességes,alváz és üregvédelemmel (németnél ez ritka)3000eu + papirozás(kb 200e névre írva),érdemes megnézni
Válasz Sk Laci #3338. hozzászólására
Az enyém most 16 éves és 71e kilométer van benne, a régi sofőr élet előnyei.
Most hogy 4-es utat megcsinálják, már van aszfaltozott felüljáró, ráadásul jó pár 100 métert be is aszfaltozták a földek irányában, szerencsére nekem elején van igy már nem kell 4x4 a szemléhez!

Válasz traktorajtóhajtogató #3340. hozzászólásáraJól látod a dolgokat.Pár tank üzemanyagot elautóztunk mire megtaláltuk "álmaink" következö kocsiát.Fél év alatt benne van 10000km idáig biztató.
Válasz Sk Laci #3338. hozzászólásáraAz enyémben 380000 volt 12 évesen, mikor eladtam és csak azért mert kb. 6 éves korára már volt mellette más autóm is. Szomszéd nepper hozott már másféléves 189000 km-s pásszátot.