Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Kukorica várhatóan........! új
- Epertermelés új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- Erdőtelepítési támogatás új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Paprika vetése, termesztése. új
- Öntözés új
Cikkajánló
_fill_540x300_0.jpg)
Előzmény: Cs.M.I #7084 hozzászólása
Üdv! Én 450 est hajtok egy ideje C9 es CAT motorral ,kutya baja. Nagyon szeretem jó gép! Hozzáteszem régebben volt itt a közelben egy ugyan ilyen, arra panaszkodtak hogy nagyon ette a motorolajat.
Üdv kollégák! Segítséget szeretnék kérni! 7600as traktoron a gyújtáskapcsoló elfordítása után a műszerfalon semmi nem történik, az irányjelző sem működik. A lámpák működnek, az elakadásjelző is, annak visszajelzője is, fényszóró visszajelző is. Indításkor beindul de úgysem mutat semmit. Találkozott már hasonlóval valaki?/ A tulaj elmondása szerint ha megy vele néha rövid ideig működik a műszerfal/ A segítséget tapasztalatot előre is köszönöm!
Előzmény: kevesa #81521 hozzászólása
Próbáld meg a bowdent állítani.
Előzmény: hegesztocsabi #79917 hozzászólása
Olyan helyen PRÉSELI az olajat, ahol egyébként nem kéne, az esetek nagy többségében a vezérlő tömb a bűnös.
Előzmény: VW passat #79176 hozzászólása
A homlokrakodót emeld fel teljesen, ütközés után se engedd el a kart, és akkor próbáld emeltetni a hátsó hidraulikát. Ha úgy emel akkor nem jól kötöttétek be a rakodót.
Előzmény: Peti 8310 #24568 hozzászólása
Üdv! A sebesség jeladót kicseréltem, most sem pontos, ugrál, de a gép egésznap dolgozott! Keresgélem tovább a sebesség mérés hibát.
Előzmény: JDFERI #24575 hozzászólása
Köszi a tippet, kipróbálom.
Előzmény: Peti 8310 #24568 hozzászólása
Bocsi de most értem ide a gép elé. Valószínű hogy a melegedésnek köze van a hibához, ma délután mentem egy gazos földet tárcsázni és kb egy óra munka után ismét előjött a hiba.Újra bevánszorogtam a telepre a sebesség mérő semmit nem mutatott. Majd szerdán folytatjuk. Addig másik gép más meló. Köszönöm az eddigi segítségeteket!
Előzmény: Peti 8310 #24563 hozzászólása
Hibakódot nem ír. Reggel induláskor jól mutatja a sebességet de aztán később már van hogy ugrál, de mióta nálunk van /2017/ azóta ilyen a sebesség mérő.
Előzmény: JDati #24565 hozzászólása
Köszi az infót.
Üdvözlöm a kollégákat! Egy kis segítséget szeretnék kérni. 8210-es traktor menet közben üresbe teszi a váltót. Elindulás után kb 5 másodpecig megy és aztán N. Előre és hátra menetben egyaránt. Ha valaki találkozott már hasonló problémával, őrülnék a segítségének. Előre is köszönöm!
Előzmény: mtz1221 #76012 hozzászólása
Helló! Mi úgy jártunk,hogy az irányjelző és fényváltó kapcsoló vezeték kötegét a kormány oszlop oda csípte a műszerfalhoz.
3P80-GKZ1 építhető szeleppel mi már 5 gépet alakítottunk át.Szolnokon az Agrowolfnál vettünk mindent.Kérheted úszóval vagy anélkül,beépített karral, vagy bowdennal,fantázia kérdése az egész.
Előzmény: endypapa_20120 #74853 hozzászólása
Nyomástartó szelep ?
Előzmény: KISMASZEK77 #74854 hozzászólása
A rudazat nincs el állítódva,vagy a csuklós kistengely?
Előzmény: B.Bali #73922 hozzászólása
Igen.Ugyan azt a csoportot csak a fordítva.
Előzmény: Blahoncio #73910 hozzászólása
A felező fogaskerekeit kell kicserélni a lassítósra és kész.
Előzmény: Ádám_86 #142 hozzászólása
Traktorfék webáruház.A szivattyú számát akkor látod ha szétszeded a gépet,a lamellákat is akkor tudod beazonosítani.
Előzmény: Diós92 #73388 hozzászólása
MTZ menetlassító reduktor
Előzmény: Rózsa Zoltán :) #73367 hozzászólása
A 2.5 a kisebbik,a 18 a nagyobbik szivattyú szállítási teljesítménye literben megadva a motorfordulat/perc függvényében
Előzmény: Vinkó 75 #5303 hozzászólása
Köszi! Én is úgy gondolom azért a pár percért kár kísérletezgetni.
Üdvözlet a kollégáknak!Ma beszélgettem egy öreg szakival,aki állítja hogy a LEXIONBAN a 3 cserélhető szegmenst ő nem cserélgeti,mindent a kukoricához valóval vág.Hallott már valaki ilyenről vagy csak kamuzott az öreg? Nekünk még "újdonság" a LEXI.A válaszokat előre is köszönöm!
Előzmény: roland04 #70672 hozzászólása
Mi is jártunk már így.Hátra húzott karnál a kardán kereszt anyájára rakjál egy villás kulcsot és próbáld tovább fordítani.Ha működik, akkor a lapolt végű tengelyt elvágod és előrébb fordítva össze hegeszted.Nekünk már vagy 7 éve megy.
Üdv! A problémám az hogy az irányváltó hátra menetbe kapcsol és hajt,de előre menet semmi. Ha valaki tud segíteni előre is köszi!
Üdv mindenkinek! KHR 1500 munkahengeréhez keresek javító készletet.Ha tud valaki valami infót legyen szíves írja meg. Előre is kösz.
Előzmény: fexco #68886 hozzászólása
Tegyél be egy másik aksit aztán 3-4 havonta cseréld meg őket.Ugyanis a bal oldalit soha nem fogja rendesen tölteni, mivel nem is tudja.Mi évek óta így csináljuk és semmi bajunk az aksikkal.
Előzmény: medikus #921 hozzászólása
Nincs mit.
Előzmény: atisgyulai #8535 hozzászólása
Kis fülkés MTZ 80.
Előzmény: medikus #918 hozzászólása
Az a szelep amit láttam itt a képeken az jó lehet mert az 1.0.2-es ha az áteresztő képessége megfelelő.A képen látható szelepből a nyomás szabályzó szelep hiányzik,amit megfelelő méretű golyóval és elegendő erősségű rugóval,meg egy menettel meg tudsz csinálni.A szelep a beállított nyomást hivatott garantálni az attól nagyobb nyomástól pedig védelmet biztosítani.
Előzmény: juhostt1 #863 hozzászólása
Üdv!Az mtz vonóerő szabályzó alapból nem kap nyomást, mert a vezérlőtömb alap helyzetben szinte ellenállás nélkül engedi át magán az olajat.Ha a erőszabályzót emelésbe állítod akkor a vezérlő furaton (sokan résolaj furatnak nevezik)keresztül fojtja a vezértömböt ezáltal felépül a nyomás és a gép emel.Ha be van kötve egy másik vezértömb jelen esetben a rakodóé akkor nyomás azon keresztül elvész.Mikor meghúzod a joysticot azzal a szabad folyást gátolod és fel épül a nyomás és emel a hátulja. Ha a szivattyútól direktbe kap olajat a rakodó akkor vezértömb korrekció,vagy át kell kötni a traktor tömbjére,a betáplálást.
Előzmény: medikus #910 hozzászólása
Üdv! Bocs hogy beleszólok,csak épp erre jártam és megláttam a képet a gépről.Szerintem az alap helyzet a kitolás és innen kell ki indulni.A gép forgáspontjánál van egy állítható vezérlő mechanika, ami egy nem fix modullal vezérli a kitolást addig míg a végállásba nem ér,addigra a váz mozdul annyit hogy a hosszúkás vezérlő modul 0 állásba kapcsolja a szelepet.Kitéréskor a pálca vezérel mind addig míg nyomja a fa,az után a rugó hosszúkás modul adta lehetőség miatt vissza húzza az alaphelyzetbe,ami nem más mint a kitolás itt nincs 0 állás. Az összhangot a vezérlő mechanika csavarjaival tudod beállítani.
Üdv mindenkinek!Vásárolt traktorunk forgalmijába be van írva hogy rakodós, de rakodó az nincs.Állítólag vissza kell minősíteni.Tudja valaki ennek a menetét.A válaszokat előre is köszönöm.
Előzmény: Sanyee #49620 hozzászólása
A motorból le engedem centrifugál szűrőt kitakarítom és kicserélem a levegő szűrőben az olajat 14L
Előzmény: .Richard. #48906 hozzászólása
2015 őszi gép,keveset ugyan,de talajmunkára használják.Én csak javítom.Tapasztalataim szerint ha kicsi a foghézag, akkor mindig hangos,nem csak gázelvételkor.Ha az anya nem esik le csak meg nő a foghézag akkor meg csilingel mint a "" mikulás szánja ".
Üdv mindenkinek! Tudna e valaki segíteni? MTZ traktor menet közben ha elveszik a gázt,csúnya búgó hangot ad.A kúpkerék a hellyén beállítása gyári 58mm,csapágy nem lóg nem lötyög,bolygó jónak tűnik.A gép 500 üzemórás.
Előzmény: Gépesített paraszt #3143 hozzászólása
Te mit mondanál rá?
Előzmény: jozef19 #3144 hozzászólása
Nem tudom mit értesz zsubikolás alatt
Előzmény: Gépesített paraszt #3143 hozzászólása
Duplakerekekkel 700 000 körül gondoltam.
Üdv mindenkinek! 4630as traktorommal reggel indultam volna dolgozni,mikor elkezdtem tekertetni 3-4 fordulat után dübbent egyet,azóta a motor nem mozdul.Ha érdekel valakit bontásra eladó.
Az állító keréknél állítgatom.Az üzemanyagot még javításkor kiengedtük,összerakásnál pedig kapott +szűrőt és +egy ülepítős szűrőt. Leveszem az adagolót és vissza viszem az adagolóshoz.
Az állító keréknél állítgatom.Az üzemanyagot még javításkor kiengedtük,összerakásnál pedig kapott +szűrőt és +egy ülepítős szűrőt. Leveszem az adagolót és vissza viszem az adagolóshoz.
Bármerre állítgatom annak megfelelően változik a motor járása (lágyabb vagy kopogósabb) de a füstje semmit nem változik.
Állitom előre, hátra de a füstölés nem változik. Van hogy alig birja már felvenni a fordulatot annyira hátul van, máskor meg már úgy kopog mint egy kovács,de a füst színe nem változik.
Indítás után azonnal,aztán ahogy melegszik úgy csökken, de teljesen nem szűnik meg. Ha az úton 8-ba odatolom neki,akkorsem az az igazi fekete jön belőle.
A víz rendben!
Helló mindenki! 4630-as motorfelújításon van túl.Adagoló és a porlasztók is voltak javítva,cserélve.A problémám az hogy szürkés fehéren füstöl a dög,olajat egy cseppet sem eszik.Ha van valakinek ötlete a hibát illetően legyen szives irja le.Előre is köszi.
http://www.agroinform.com/forum?act=addAddon&tid=311#
Üdv mindenkinek! 4630-as john deere traktorom szürkés fehéren füstöl,motor felújítás után olajat nem eszi.Van valakinek ötlete hogy mitől lehet? Válaszokat előre is köszönöm.Ui: adagoló porlasztók szervízben voltak.
Helló mindenkinek!Tudna valaki segíteni abban, hogy hol lehet vagy érdemes,4630-hoz porlasztócsúcsot venni? Előre is köszi.


Sziasztok! 4630-as motorfelújítás után vagyunk,és a kuplung beállításhoz szeretnék segítséget kérni.Ha valaki tud segíteni azt megköszönném.
Köszi a telszámot leírtam.Sikerült megoldani aproblémát.Levettük a vezértömböt figyelve a valamicsodára amire felhívtad a figyelmem. Megtaláltuk azt a két szelepet ami az emelésé és a süllyesztésé.Egyforma golyós szelepek amit rugó ellenében egy tűre hasonlító rudacska mozgat.A leeresztés rudacskája beszorult a furatba, ezért állandóan nyitva volt, ez okozta a hibát.Össze raktuk műűűűűködik!!!!!!!! Köszi a segítséget!